خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: بیش از ۷۰ مصداق از حقوق عامه در قانون اساسی مورد توجه قرار گرفته و باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز در نخستین همایش نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه که در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، بیان کرد: دادگستری در راستای لبیک‌گویی و عمل کردن به رهنمودهای رهبری در احیاء حقوق عامه اقدام کرده و در همین راستا قزوین بعنوان پرچمدار احیاء حقوق عامه شناخته شد.
وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای حقوق عامه تلاش کرده و حقوق مردم را رعایت کنند در حالی که عدالت نیاز اساسی بشر بوده و بدون رعایت حقوق عامه معنایی نخواهد داشت.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: استفاده نابجا از قدرت و ثروت سبب ضربه زدن به حقوق عامه شده در حالی که هنوز تعریف جامعی از این موضوع ارائه نشده و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: بیش از ۷۰ مصداق از حقوق عامه در قانون اساسی مورد توجه قرار گرفته و باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس‌ کل دادگستری استان قزوین با اشاره به جایگاه ویژه دستگاه قضایی در تبیین حقوق عامه خاطرنشان کرد: مسوولیت‌ها در سطح جامعه و فعالیت مدیران در راستای تحقق حقوق عامه بوده و مصادیق این مهم قابل مشاهده است.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: حقوق عامه فراموش شده در حالی که کوتاهی در این موضوع خسارات جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می کند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها