فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک، گفت: 60 بسته مواد غذایی به ارزش 3 میلیون تومان بین نیازمندان و محرومین سندرک توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۹۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، هدایت الله سهرابی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک میناب محرومیت را معظلی بزرگ و رفع محرومیت را امری خداپسندانه دانست و گفت: همه آحاد ملت ایران به هر اندازه و وسعی که دارند باید در رفع محرومیت در کشور بکوشند و در همین راستا سپاه و بسیج همیشه پیش قدم بوده و هست.

سهرابی با بیان اینکه همیشه مستضعفین و محرومین در دفاع از این مرز و بوم در صف اول قرار داشته اند افزود: اگر امروز کشور بزرگ ما ایران اقتداری مثال زدنی در جهان دارد که تمامی ابرقدرتهای دنیا به این موضوع اذعان دارند و ایران را سد محکمی در برابر خواسته های باطل و نامشروع خود در دنیا می دانند به خاطر مقاومت و ایستادگی پابرهنگان و کوخ نشینانی است که هشت سال جلوی ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کردند و امروز نیز وظیفه ماست که در رفع نیازهای این قشر محروم کوشا باشیم. 

هدایت الله سهرابی گفت: بخش سندرک با جمعیت بیش از 20 هزارنفر در فاصله 60کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد که بیشتر مردم آن از محرومیت و فقر رنج می برند.

 

ارسال نظرات