خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هزار و 500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد در فصل تابستان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۸۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی، افزود: این تعداد از دانش آموزآن و دانشجویان تحت حمایت در قالب برنامه‌های اوقات فراغت، درفصل تابستان به اردوگاه‌های آموزشی تربیتی شهید مطهری گیلان، شهید رجایی مازندران، امام علی(ع) کردستان، خراسان رضوی و قم اعزام و از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مذهبی، فرهنگی و مهارت‌آموزی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: این اردوها باهدف رشد ایمانی، تقویت بنیه اعتقادی، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شوند.

زمانی با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار نفر از دانش آموزآن و دانشجویان تحت حمایت در کلاس های آموزشی کانون های دائمی و موقت ثبت نام کرده اند، بیان کرد: کلاس های آموزشی این کانون ها در رشته‌های قرآن، نقاشی، رایانه، اخلاق اسلامی، اعتقدات دینی، مهارتهای زندگی و کتابخوانی در فصل تابستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان همچنین گفت: کانون های دائم این نهاد اکنون در شهرهای تبریز، اهر، مراغه، مرند و میانه دایر هستند.

زمانی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این نهاد با هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: در قالب این تفاهم نامه، دانش آموزآن تحت حمایت که مستعد و علاقمند به فوتبال هستند به باشگاه‌ها معرفی شده و به صورت رایگان زیر نظر مربیان مجرب آموزش خواهند دید.

وی با اعلام اینکه دوره آموزشی تربیتی وارثین با شرکت 400 دانش آموز دبیرستانی تحت حمایت از 9 استان به میزبانی آذربایجان شرقی در شهریور ماه برگزار می شود، بیان کرد: این دوره‌ها با هدف تقویت نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری و نیز ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانش آموزآن تحت حمایت برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها