خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه گفت: حمایت و نشرِ اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گره‌گشای بن‌بست‌های کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه آبیک برگزار شد، یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه فقید آبیک را گرامی داشت و برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی امام جمعه جدید آبیک آرزوی موفقیت کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان آبیک در بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و بسترهای بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت دارد، تصریح کرد: خانواده‌های انقلابی و پای کار در آبیک زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های این شهرستان فراهم آورده‌اند و این مهم بسیار ارزشمند است.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه رسالت جدی ائمه جمعه تبیین رسالت‌های قرآنی و دینی است، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب با جدیت به تبیین رسالت‌های قرآنی و دینی مبادرت می‌ورزند و ضروری است ائمه جمعه بیش از پیش تبیین و نشر اندیشه‌های ایشان را در دستور کار قرار دهند و یاور ایشان باشند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه رهبری در خصوص مسئله فلسطین فرمودند راه‌حل منطقی ایران برای مسئله فلسطین رفراندوم از فلسطینیان است، ابراز داشت: راهکاری که رهبری در این خصوص ارائه کردند، گره‌گشای مسئله فلسطین است.
وی با بیان اینکه رهبری بارها حساسیت‌های خود را نسبت به «برجام» بیان فرمودند و ائمه جمعه نیز می‌باید نسبت به این مسائل حساسیت بیشتری داشته باشند، گفت: ائمه جمعه نسبت به دغدغه‌های رهبری حساسیت دارند اما لازم است با جدیت بیشتری دغدغه‌های ایشان را دنبال کنند.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه FATF فتنه جدید و شبیه برجام است، عنوان کرد: یقین داریم اگر آمریکایی‌ها یقین داشتند با خروج آنها از برجام این تعهدنامه پایان می‌پذیرد، هرگز اینکار را نمی‌کردند اما امروز شاهدیم همچنان گرفتار این فتنه هستیم.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه متأسفانه هنوز برخی‌ها می‌گویند قرار است اروپا به ما تضمین بدهد، ادامه داد: مسئولان باید با قدرت در مقابل بدعهدی‌های طرف‌های مقابل ایستادگی کنند اما متأسفانه شاهد رفتارهای منفعلانه‌ای از سوی آنها هستیم که احساس شرم و ننگ به انسان دست می‌دهد.
وی با بیان اینکه چنین رفتارهای منفعلانه‌ای که بر خلاف مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است باید در جامعه تبیین و تشریح شود، اضافه کرد: کاری نکنیم که رهبری در مواجهه با چنین مسائلی تنها بمانند و با قدرت و بصیرت هر چه بیشتر از ایشان حمایت کنیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها