سالک:

عده‌ای در دولت و بیرون دولت باید از بیگانه ببرند/اعتقاد به مذاکره با امریکا در شرایط فعلی خیانت به مملکت است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعتقاد به مذاکره با امریکا در شرایط فعلی خیانت به مملکت است مگر برجام چه گلی به سر این ملت زد که حال بخواهیم مجدد مذاکره‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه تعدادی از اصلاح‌طلبان به مقامات عالی کشور برای مذاکره با آمریکا گفت: کسانی که این نامه را نوشتند وزنی ندارند و دیگر اینکه فقط نظرشان را اعلام کردند. هر کسی در کشور می‌تواند نظرش را اعلام کند. 

وی افزود: این افراد اگر این موضوع را از سر اعتقاد گفته باشند باید گفت که با توجه به بدعهدی‌های آمریکا و اروپا و خیانت‌های آنها این کار خیانت دیگری به ملت ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: شنیدیم خانم ابتکار اعلام کرده که عده‌ای از شفاف‌سازی می‌ترسند باید بگوییم خانم ابتکار شما از شفافیت می‌ترسید، ما موافق شفافیت در داخل کشور هستیم و هیچ مشکلی نداریم و از آن استقبال می‌کنیم. شفاف‌سازی برای سلطه آمریکا و اروپا به این معنا است که ما تمام راهکارها را در اختیار دشمن قرار دهیم تا دشمن هر غلطی که می‌خواهد بکند. 

سالک خاطرنشان کرد: چرا این افراد به دنبال عقب‌نشینی در برابر دشمن هستند من فکر می‌کنم سیاستی در کشور در حال رقم خوردن است و این موارد هم نشانه‌های آن است و این سیاست هم آن است که دیگر تحریم‌ها سنگین شده و باید رو به قبله شد و برای نجات از این حالت باید عقب‌نشینی کنیم و این عقب‌نشینی‌ها یعنی فروختن همه ظرفیت‌های کشور به دشمنان اسلام. 

وی در پایان با بیان اینکه عده‌ای چه در دولت و چه در بیرون دولت باید از بیگانه ببرند، گفت: مگر برجام چه گلی بر سر این مملکت زده که بنا بود تحریم‌‌ها حل شود و نشده بلکه بیشتر هم شد اقایانی که این مساله را تعقیب می‌کنند چه جوابی برای ملت دارند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار