« مساجد» یکی از بهترین مکان ها برای بومی سازی طرح های اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که « مساجد» یکی از بهترین مکان ها برای بومی سازی طرح های اقتصاد مقاومتی است، گفت: اجرای طرح های اقتصادی در قالب بومی سازی یک ضرورت برای تمامی نهادها و سازمان ها است.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۴۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت پیگیری طرح های اقتصاد مقاومتی مطرح کرد: بومی سازی یکی از پیش شرط های اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است.

 « مساجد» یکی از بهترین مکان ها برای بومی سازی طرح های اقتصاد مقاومتی

به گفته کولیوند، اقتصاد مقاومتی با تکیه به بومی سازی و نقش اساسی مردم در جریان رشد و توسعه اقتصادی توانسته است در مقابل تحریم های پیش رو ایستادگی کند.

توجه به جایگاه مساجد و حضور کارشناسان اقتصادی برای توجیه مردم در بحث بومی سازی طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر محورهای مهم سخنان کولیوند بود که در راستای آن بر نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق این امر تاکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود در زمینه راه اندازی میزخدمت با همت استانداری البرز عنوان کرد: راه اندازی میز خدمت با هدف رسیدگی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

نماینده مردم استان البرز با تامل بر ضرورت تکریم ارباب رجوع مطرح کرد: یکی از معضلات و مشکلات اداری، سردرگم شدن مردم در اداره ها است.

کولیوند در پایان با تاکید بر ضرورت اهمیت میز خدمت و تکریم ارباب رجوع گفت: یکی از اهرم های زیربنایی در جهت اقتصاد مقاومتی نقش مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار