سید ساجد یعقوبی
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل،
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به منظور ایجاد اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان در فصل تعطیلات تابستانی طرح جوانه‌های صالحین در تمامی پایگاه‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۳۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

طرح جوانه‌های صالحین در تمامی پایگاه‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد علمداری‌فر صبح امروز در جلسه تشریح اجرای طرح جوانه‌های صالحین در اردبیل اظهار داشت: به منظور ایجاد اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان در فصل تعطیلات تابستانی طرح جوانه‌های صالحین در تمامی پایگاه‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی جوان با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بیان کرد: این طرح از 27 خرداد ماه با حضور فرمانده سپاه استان و سایر فرماندهان نواحی و اقشار سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بصورت رسمی آغاز شده و از 5 تیر ماه تا 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برگزاری اردوها و برنامه‌های فرهنگی نیز از دیگر مواردی است که به منظور ایجاد فضاهای شاد و مفرح در دستور کار قرار گرفته و در قالب این طرح تابستانی به مرحله اجرا درمی‌آید که انتظار می‌رود خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

علمداری‌فر اظهار کرد: رفع نیازهای جوانان و نوجوانان با ارائه آموزش‌های لازم از جمله ترویج سبک زندگی امامان معصوم(ع)و اهل بیت از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در مقابله با تهاجمات فرهنگی و هجمه‌ةای دشمن جوابگو باشد که انتظار می‌رود در این زمینه نیز به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین می‌توان بهآ موزش رو خوانی و روانخوانی قرآن کریم، موضوعات اعتقادی، آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای، رشته های هنری،ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و سبک زندگی اشاره کرد که بی‌شک خروجی‌های مورد نظر را به دست می‌دهد.

ارسال نظرات