مراسم یادواره سردار شهید علی غیوری زاده با حضور فرمانده سابق سپاه استان و اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای خلیلوند برگزار شد
کد خبر: ۹۰۲۹۰۲۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم محمد تقی قاسمی فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) و از همرزمان شهید در دفاع مقدس گفت :ثابت قدم ماندن در مسیر ولایت و امامت از وظایف مهم جامعه بشریت است.
 
قاسمی بیان کرد : اسلام نابی که امام خمینی (ره) پایه گذاری کرد اسلام ناب محمدی بود نه اسلام اموی و آمریکایی که امروز شاهد جنایات آنها در اکثر کشورهای اسلامی هستیم.
 
فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اقدامهای دشمن درایجاد اشتباه محاسباتی به ملت ایران بیان کرد: در طول چند سال اخیر دشمن از طریق های مختلف با است فاده از ابزارهای تهدید و نفوذ،خواست به امنیت و کشور ما صدمه بزند، ولی این ترفند دشمنان که هدفشان از بین بردن اسلام بود ناکام ماند.
 
محمد تقی قاسمی تاثیر گذاری یادواره های شهدا در زمان کنونی را بهترین راه برای بصیرت و آگاهی ملت ایران عنوان کرد و گفت : یادواره ها مثل برگزاری مراسم عزاداری می ماند تاکیدی که ائمه ما داشتند که مراسم سوگواری را برگزار کنیم به خاطر این بود که این راه رهرو پیدا کند.

ارسال نظرات