نمایشگاه تخصصی صنایع دستی از جمله برنامه های حاشیه ایی سومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی با حضور جمعی از مسئولان کردستان در موزه مردم شناسی خانه کُرد سنندج گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۲۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، زارعی فرماندار سنندج، جمعی دیگر از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مسئول برگزاری این نمایشگاه در آیین گشایش اظهار داشت: این نمایشگاه در 35 غرفه و با حضور هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع دستی از 22 استان کشور بر پا شده است.

توفیق شریعتی افزود: از جمله غرفه داران حاضر در این نمایشگاه، هنرمندانی از روستای جهانی صنایع دستی کلپورگان سیستان و بلوچستان و پنج شهر جهانی صنایع دستی مریوان، تبریز، اصفهان، لاله جین و سیرجان هستند.

وی با بیان اینکه تلاش شده از همه اقوام و فرهنگ های کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند، یادآور شد: هنرمندان کردستانی هم در قالب 12 غرفه در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش می گذارند.

 سومین دوره نمایشگاه صنایع دستی جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی با همت اتحادیه تعاونی های صنایع دستی سنندج از 2 تا 4 تیر ماه در موزه مردم شناسی خانه کرد سنندج پذیرای علاقمندان است.

سومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی روز شنبه دوم تا دوشنبه چهارم تیر ماه نیز با اجرای گروه های موسیقی در مجتمع فرهنگی و هنری فجر در سنندج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات