مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان گفت: هتل داوینکو هتلی سه ستاره در بانه است که بیش از 80 تخت به اقامت های استان اضافه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۱۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تیمور خالدی، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان گفت: هتل داوینکو هتلی سه ستاره در بانه است که بیش از 80 تخت به اقامت‌های استان اضافه خواهد کرد. این هتل تا اواسط تیرماه با سفر معاون ریاست جمهوری و رئیس یازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فعالیت خود را رسما آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در این دیدار علی اصغر مونسان از ظرفیت‌های مختلف استان رد بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید داشته باشد و پروژه هتل‌سازی با کلنگ‌زنی آغاز شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: مجتمع بابارای بانه که از مجتمع‌های تفریحی گردشگری استان است از جمله اماکنی است که مورد بازدید قرار می‌گیرد. این مجتمع خدمات اقامتی و تفریحی به مسافران ارائه می‌کند و گردشگران می‌توانند با سفر به این استان از اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، شهربازی و فروشگاه‌های صنایع دستی آن بهره ببرند.

خالدی در بخش دیگری از سخنانش به میزبانی استان کردستان از نخستین جشنواره استانی رسانه و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: این جشنواره در سه بخش صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و بخش ویژه منظر فرهنگی هورامان و ثبت جهانی، با هدف معرفی هرچه بیشتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، آذر سال جاری برپا خواهد شد.

وی در ادامه افزایش توجه رسانه‌ای و تولید محتوای رسانه‌ای در زمنیه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، معرفی ظرفیت‌های گردشگری کردستان و توجه بیشتر به ظرفیت‌های فرهنگی و طبیعی هورامان را از جمله اهداف این جشنواره معرفی کرد و تصریح کرد: آثار علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره در بخش‌های سرمقاله، مقاله، تحلیل و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، گرافیک و صفحه آرایی (ویژه مطبوعات)، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش (خبری و غیر خبری) و کاریکاتور (طنز تصویری) مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی استان کردستان همچنین یادآور شد: آثار علاقه‌مندان به حضور در جشنواره در بخش‌های گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی، تیزر، پادکست، موشن گرافیک، و پویانمایی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات