عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام ادیب یزدی در اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر ضمن لزوم برگزاری اینگونه یادواره ها اظهارداشت:عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.

این استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم در خصوص اهمیت مقام شهدا نیز گفت:شهدا با نثار خون پاکشان امنیت و عزت را به ما هدیه کردند و ما موظف هستیم به عنوان ادامه دهندگان راه این شهدا این مسیر امن و باعزت را حفظ نموده و با برگزاری یادواره های شهدا انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان را ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به جبهه جنگ نرم و لزوم آگاهی از خطرات این جبهه افزود:امروز دشمن با شکست در جبهه جنگ سخت دست به دامن جنگ نرم شده است و با راه اندازی چندین هزار کانال ماهواره ای،سایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی سعی در تغییر باورها و سبک زندگی این مردم دارد تا شکست های مفتضحانه خود در جنگ سخت را جبران نماید.

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کردند و به ‌واسطه خون این شهیدان ، انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است که ما مدیون آن‌ها هستیم و باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم.

وی در پایان برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای تجدیدمیثاق با شهدا دانست و افزود: این یادواره‌ها فرصتی برای ما است تا با خود عهد ببندیم و وظایف و تکالیف خود را با همه وجود و خلوص نیت انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها