اسلامی بر کیفی سازی و استقرار فناوری‌های نوین و الکترونیکی کردن خدمات تاکید کرد و افزود: مکان میز خدمت در ادارات برای رفاه حال شهروندان و مراجعان، در مکان مناسب مستقر و بدرستی تجهیز شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۹۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی درآیین بهره برداری از میز خدمت در استانداری مازندران افزود: میز خدمت باید به صورت جایگاهی مشخص در همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ادارات استانی و شهرستانی استقرار یابد و ضمن بکارگیری افراد دانا و آموزش دیده، در امور مردم کارگشایی کند.

استاندار مازندران با اشاره به این که میز خدمت در حوزه استانداری در 12 محور و 35 عنوان با کار تحقیقاتی وزارت کشور تعریف شده است، تصریح کرد: این محورهای کاری باید با آنچه که در استان انجام شود تطبیق و افراد با کفایت و مسلط در میز خدمت، پاسخگوی مردم باشند.

وی بر کیفی سازی و استقرار فناوری‌های نوین و الکترونیکی کردن خدمات تاکید کرد و افزود: مکان میز خدمت در ادارات برای رفاه حال شهروندان و مراجعان، در مکان مناسب مستقر و بدرستی تجهیز شود.

استانداری مازندران با اشاره به اینکه میز خدمت با دستور رییس جمهور تشکیل وراه اندازی شده است گفت: این رویکرد کارآمدی نظام اداری و امید مردم را افزایش می دهد و مانع فساد و موجب ارتقاء سلامت اداری است

اسلامی بر مانیتورینگ و پایش ارایه خدمات به مردم از سوی دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: میز خدمت باید موجب هماهنگی بیشتر ادارات با مباشرت و تسهیل گری؛ برای مردم کارگشایی کند تا احساس عدالت اداری در مردم تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها