خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هدف استکبار جهانی ایجاد شکاف بین ملت‌های مسلمان است پس باید به این موضوع توجه کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۸۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

 

حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی عید فطر به این موضوع با صراحت اشاره کردند که هدف استکبار جهانی ایجاد شکاف بین ملت‌های مسلمان است پس باید در مواجهه با این دسیسه‌ها هوشیارانه عمل کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم هبری با خطاب قرار دادن علمای دین تلاش برای حفظ وحدت را خواستار شده‌‌اند به طوری که حفظ وحدت را تلاش برای مقدم داشتن منافع ملی بر شخصی در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عنوان کردند همچنین در این زمینه نکات مختلفی را بیان کردند که باید به آنها پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امروز سه حرکت توسط  دشمن در حوزه روحانیت در حال انجام گرفتن است، سکولار کردن حوزه‌های علمیه شیعه و سنی و غیرانقلابی کردن آنها از جمله اهداف استکبار بوده و در این زمینه برنامه یزی و تلاش می‌کنند.

این مسئول اظهار کرد:  امروز دشمن چندین نقشه برای کشور ما کشیده است به طوری که اگر دیروز گزینه نظامی را علیه ایران مطرح می‌کرند ولی اکنون به انحای مختلف اعم از تهاجم فرهنگی، فشار اقتصادی و ... درصدد وارد کردن فشار به کشور ما هستند بنابراین ضمن بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در جامعه باید در راستای رفع مشکلات هم گام برداشت.

پایان  

ارسال نظرات