خبرهای داغ:
در راستای تجلیل و تقدیر از فداکاری شهدای پشتیبانی و تدارکات 8سال دفاع مقدس شهرستان خوی از 6خانواده شهید این شهرستان سرکشی شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۲۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، جواد شاکر با حضور در منازل شهدای پشتیبانی و تدارکات این شهرستان ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهدا، گفت: رزمندگان ما در قسمت آماد و پشتیبانی و تدارکات جبهه های حق علیه باطل نقش بسزایی را ایفا کردند و در زمینه تامین سلاح و ترابری و تامین مایحتاج رزمندگان  اقدامات ارزنده ای را انجام دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا و امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: در زمان جنگ هرچند هم ما قوی باشیم و از تمامی تاکتیک ها استفاده کنیم اما باید گفت که بدون آماد و پشتیبانی و امکانات نمی‌توان یک عملیات را پیش برد  و موفق شد.

این مسئول تصریح کرد: رزمندگان آماد و پشتیبانی که در امر تدارکات فعالیت داشتند شبانه روز در تمامی صحنه های جنگ حضور داشتند و در کنار سایر رزمندگان از جان و دل و با تمام توان وارد صحنه شده و همچون حضرت ابوالفضل(ع) مجاهدانه در دفاع از حریم اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

گفتنی است که در پایان هر کدام از دیدارها از صبر و پایداری خانواده های معظم شهدای آماد و پشتیبانی با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

پایان

ارسال نظرات