با هدف ایجاد امکانات ورزشی در مناطق حاشیه نشین ارومیه
آیین کلنگ زنی سالن ورزشی شهدای دارلک سپاه ارومیه با اعتبارات قرارگاه امام جواد(ع) و به منظور ایجاد امکانات و فضای رفاهی و ورزشی در مناطق حاشیه نشین ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۲۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علی نژاد در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی شهدای دارلک گفت: قرارگاه امام جواد(ع) با رویکرد مطالبه گری از مسؤولان، فرهنگسازی و پیشگیری آسیب های اجتماعی فعالیت های خود را سامان می دهد.

وی اظهار داشت: از همه مدیران و مسئولان و نمایندگان انتظار داریم که تمام همت خود را برای به ثمر نشستن ماموریت های قرارگاه امام جواد(ع) به کار گیرند.

حسن خانی فرماندار ارومیه در ادامه صحبت های فرمانده سپاه ارومیه تاکید کرد: از قرارگاه امام جواد(ع) و سپاه صمیمانه تشکر می کنیم که به صورت عملیاتی وارد نقش آفرینی در مناطق حاشیه نشین شده است.

حضرت پور شهردار ارومیه که دیگر سخنران این مراسم بود خاطرنشان کرد: امیدواریم با امکانات و فضای ایجاد شده در مناطق حاشیه نشین خدمت کوچکی برای مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند کرده باشیم.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه با تقدیر از تلاش های سپاه گفت: از همه مدیران و فرماندهان سپاه تشکر می کنم که با حداقل امکانات کارهای بزرگ انجام می دهند، سپاه مجاهدانه برای خدمت به مردم به صحنه آمده است.

پایان

ارسال نظرات