خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی:

هدف نظام سلطه تقویت گروه‌های تروریستی در جهان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در بین امت اسلامی، گفت: هدف اسکتبار جهانی، تقویت و مدیریت گروه‌های تروریستی و تکفیری علیه جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۲۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،  حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‎زاده سرایی عصر امروز در نشست هم اندیشی با روحانیون شیعه و سنی در مهاباد، اظهار کرد: پدیده شوم داعش با اتحاد بین مسلمانان و همبستگی بین شیعه و سنی نابود شد.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها از تفرقه شیعه و سنی سود می‌برند، بیان کرد: تمام اسلحه‌ها و تجهیزات نظامی که مسلمانان علیه هم به کار می‌برند، ساخت اسکتبار جهانی است

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: استکبار جهانی شبانه روزی در فکر توطئه، کینه ورزی و دشمنی با مسلمانان بوده و وظیفه روحانیون، آگاه سازی ملت‌ها در مقابل این فتنه نظام سلطه است.

امام جمعه مهاباد نیز گفت: رژیم آل سعود با حمایت و پشتیبانی آمریکا مسلمانان شیعه و سنی اهل یمن را به شهادت می رساند و کودکان، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های این کشور اسلامی را از بین می‌برد.

ماموستا ملا قادر سهرابی با بیان اینکه دشمنان اسلام از واژه شیعه و سنی استفاده ابزاری می‌کنند، بیان کرد: شیعه همان سنی و سنی همان شیعه است چون خدا، پیامبر، قرآن و قبله همه ما مسلمانان واحد است.

وی با اشاره به تهمت‌های آمریکا علیه ایران، گفت: آمریکا هزاران کیلومتر را پیموده است و در مسایل داخلی سوریه دخالت می‌کند در حالی که ایران با دعوت خود سران سوریه در این کشور با تروریست‌ها به مقابله پرداخته است.

پایان

ارسال نظرات
آخرین اخبار