خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب خطاب به نماینده این شهرستان در مجلس:
عدم توجه به مسائل و مشکلات دانشجویان که باعث ایجاد نگرانی از سوی این قشر آینده ساز شده است و امیدواریم زمانی آمادگی پاسخ گویی این را داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۱۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب در خصوص مشکلات اقتصادی اخیر کشور نامه ای به نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نوشتند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

حکومتی که در دست توست شکار و طعمه نیست که به چنگت افتاده باشد، بلکه امانتی است بر گردن تو، و باید به فرمان آن کس که فرا دست توست، حق آن امانت را پاسداری و نگاهبان آن باشی تو را نرسد که به استبداد و دلخواه خود در میان مردمان رفتار کنی.

نامه حضرت علی (ع) به اشعث بن قیس،استاندار آذربایجان

نماینده محترم مردم شریف داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر انصاری

احتراما ما دانشجویان بسیجی به نمایندگی از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان با استناد به اصل 67 قانون اساسی، که نمایندگان سوگند یاد می‌کنند در خدمت مردم بوده و از حقوق آنان دفاع کنند، با توجه به اینکه وظیفه اصلی نمایندگان قانون گذاری و نظارت است، ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای «مد ضل العالی» در مورد رسیدگی جدی به مشکلات معیشتی مردم و باتوجه به مشکلاتی که هم اکنون مردم شریف و ولایی شهرستان با آن رو به می باشند به حدی که برخی از عزیزان در تهیه اندک نیاز های روزانه خود با مشکلات جدی رو به رو شده اند از جنابعالی درخواست می‌شود ضمن اینکه همچون امیرالمؤمنین شعار تقوا را شعار شخصى و عمومى خود قرار خواهید داد نسبت به رفع مشکلات بکوشید که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود :

1- افزایش قیمت اقلام ضروری که در سبد خرید هر خانواده ای موجود است و مردم را به شدت در تنگنا قرار داده است.

2- افزایش سرسام آور نرخ ارز و طلا که حتی بر ازدواج و رشد جمعیت تاثیرات زیانباری خواهد داشت.

3- عدم نظارت و کنترل بازار خودرو که باعث افزایش سرمایه تولید کنندگان ودلالان شده است و زندگی مردم را با مخاطره رو به رو ساخته است.

4- عدم افزایش متناسب حقوق کارمندان که ناشی از اکتفا به نرخ تورم اعلام شده که به نظر میرسد اصلا منطبق با بازار نبوده و نشان از عدم توجه به رشد قیمت هاست در این خصوص جا دارد از حضرتعالی سوال شود که چه میزان در جریان مشکلات مردم و افزایش قیمت ها می باشید؟

5- عدم توجه به مسائل و مشکلات دانشجویان که باعث ایجاد نگرانی از سوی این قشر آینده ساز شده است و امیدواریم زمانی آمادگی پاسخ گویی این را داشته باشد که تا به حال چقدر به مطالبات این قشر توجه کرده اید؟ چقدر در جهت اعتلای سطح علمی و آموزشی شهرستان کوشیده اید؟ چقدر از دانشجویان جوانان و فهیم شهرستان در حل مشکلات نظرخواهی کرده و بهره برده‌اید؟ چند بار در دانشگاه‌های سطح شهرستان حضور پیدا کرده اید؟ اصلا به جوان‌گرایی، اعتماد به جوان ها و جوان انقلابی اعتقادی دارید؟؟؟

امید واریم نکات بالا را که گوشه ای از مسائل و مشکلات مردم بود را به خاطر داشته و در جهت رفع آنان بکوشید.

و السلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها