خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرک گلستان مطرح شد:
سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرک گلستان بیان داشت: جان بولتن در آخرین دیدار خودش با منافقین از این طرح نام می‌برد و عنوان می‌کند که در تیرماه امسال اتفاقاتی امیدوار کننده در ایران رخ خواهد داد و انقلاب اسلامی چهلمین بهار خود را نخواهد دید.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، میلاد حاجی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرک گلستان شیراز ضمن گرامیداشت نام و خاطره ی رشادت ها و فداکاری 385 شهید دانشجوی ولایت مدار  استان فارس بخصوص 5 شهید دانشجوی مدافع حرم استان و شهدای گمنام مدفون در دانشگاه ها و تشکر از حجه الاسلام و المسلمین مرادی بابت لطف و اعتقاد به نسل جوان و دانشجو بیان داشت: بنده امروز قصد دارم در مورد یکی از موضوعات مهم و البته چالش برانگیز برای انقلاب اسلامی در ماه های آتی با شما صحبت کنم یکی از موضوعاتی که چند سالی است کشور ما و  مردم عزیز را درگیر خود کرده، مشکلات اقتصادی است که هیچ کس هم نمی تواند آن ها را کتمان کند.

وی در ادامه افزود: مشکلاتی که با تشدید آن، قشر آسیب پذیر کشور مثل حاشیه نشین ها و یا روستاییان عزیز را بیشتر تحت فشار قرار داده است مشکلاتی که منشا آن ها مسائل مختلفی از قبیل عدم حمایت واقعی از کالای ایرانی توسط خود مردم و البته  مسئولین، واردات کالاهای غیر اساسی و اقلامی که مشابه داخلی دارند، عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی نگاه به غرب به عنوان منجی حل مشکلات و موارد دیگری که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز بحث امروز جامعه را چگونگی مواجهه ی مردم با این مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: برای اینکه اهمیت این موضوع قابل  درک باشد، بنده اشاره ای به طراحی دشمن در این زمینه می کنم اگر خاطر شما مردم عزیز باشد دی ماه سال گذشته تجمعاتی در سطح شهرهای مختلف کشور با موضوع اعتراض به وضعیت اقتصادی شکل گرفت اما وقتی تقریبا از روز دوم تجمعات در بین معترضین حضور  پیدا می کردید تنها مطلبی که در بین شعارهای آن ها جایی نداشت، همین مشکلات اقتصادی بود.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: یعنی ازاهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی گرفته تا توهین به سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در همین شیراز و حتی طرفداری از سردمداران خود فروخته ی طاغوت وجود داشت اما اشاره ای به مشکلات معیشتی نمی شد! گستاخی عده ای انقدر ادامه داشت که به مقرهای نیروهای انتظامی هم حمله شد به راستی طراحی این جور اقدامات کجا صورت گرفته؟؟؟

حاجی زاده عنوان کرد: تابستان سال گذشته، جان بولتن مشاور امنیتی کاخ سفید و رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی سازمان جنایت کار و تروریستی منافق که در کشور فرانسه برگزار می شد حضور پیدا کرد در آن جلسه جان بولتن صراحتا از طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و عنوان کرد که تا قبل از سال 2019 میلادی ما همین جشن را در ایران خواهیم گرفت در واقع جان بولتن مشاور امنیتی کاخ سفید براساس یک طرح براندازی که توسط فردی به نام جیم هنسون تدوین شده بود،این ادعا ها را مطرح کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز اظهار داشت: بعد از این سیرک خنده دار منافقین جنایت کار در فرانسه و قبل از تجمعات دی ماه، رئیس میز ویژه عملیات سازمان سیا آمریکا، با مسئول دفتر پسر صدام جنایت کار، عده ای از نمایندگان عربستان سعودی، نمایندگان سازمان منافقین، نمایندگان کردستان عراق و  برادر زن صدام در شهر اربیل کردستان عراق دور هم جمع شدند و تجمعات دی ماه سال گذشته در آن جلسه طراحی شد.

وی گفت: شاهد بودید متاسفانه عده ای هم ندانسته در دام این طراحی های دشمن قرار گرفتند و تبدیل به پیاده نظام آن‌ها شدند که البته با هوشیاری مردم عزیز اغتشاشات دی ماه 1396 هم به پایان رسید اما توطئه دشمن تمام نشد و دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی طراحی جدیدی با عنوان تابستان داغ برای کشور عزیزمان داشته اند.

این سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرک گلستان بیان داشت: جان بولتن در آخرین دیدار خودش با منافقین از این طرح نام می برد و عنوان می کند که در تیرماه امسال اتفاقاتی امیدوار کننده در ایران رخ خواهد داد و انقلاب اسلامی چهلمین بهار خود را نخواهد دید.

حاجی زاده با بیان اینکه برنامه تابستان داغ چیست؟ گفت: در این طرح آمریکا و هم پیمانانش تلاش می کنند که با وضع تحریم های اقتصادی و القای ناامیدی در بین مردم عزیز ایران از طریق ابزارهای در دسترس، به تدریج نارضایتی های معیشتی بوجود بیاورند به طوری که همانند دی ماه سال گذشته این بار در تعداد بسیار زیادتر و مقیاس بزرگتر در کشور رخ دهد.

این فعال دانشجویی این طراحی را از طراحی های دشمن دانست و بیان داشت: شما به اتفاقات شهرستان کازرون نگاه کنید چطور دشمن طراحی می کند که تجمع محلی آن منطقه ظرف مدت زمان کمی تبدیل به اغتشاش و حتی حمله به مقرهای نیروهای انتظامی و تخریب اموال عمومی می‌شود که نتیجه ای جز ایجاد خسارت برای کشور ندارد.

وی ادامه داد: یا تجمع کامیون داران عزیز و زحمت کش که خواستار مطالب صنفی بودند اما باز هم با طراحی دشمن، تجمعات آن در برخی شهرها آسیب هایی بوجود آورد. مردم عزیز امروز قصد بنده این بود قسمتی از برنامه ریزی های دشمن برای آینده نزدیک کشور که با همکاری خارج نشینان خود فروخته و در راس آن‌ها سازمان منحوس و منفور منافقین که قطره های خون قریب به 17000 نفر انسان بیگناه از دستان آن ها می چکد عرض کنم.

حاجی زاده با بیان اینکه مردم بصیر ایران قطعا با هوشیاری خودشان مثل همیشه مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهند زد گفت: اما همین مردم وفادار به خون پاک شهدای عزیز، از مسئولین کشور توقع به حق دارند که فکری به حال مشکلات اقتصادی کشور کنند.مسئولین دولتی تا کنون باید متوجه می شدند که سیاست های اقتصادی آن‌ها در این 5 سال حقیقتا حل کننده این مشکلات نبوده است.

وی با اشاره به نرخ بیکاری ادامه داد: نرخ آمار بیکاری و همچنین تعطیلی پی در پی واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی که نمونه اش همین شهرک صنعتی شیراز هست، این موضوع را  به صراحت نمایان می کند که امیدواریم با تدبیر دولت تدبیر و امید این مسئله حل شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در پایان افزود: هرکشوری امکان داره در بازه های زمانی نسبت به تهیه یکی از اقلام مورد نیاز دچار مشکل شود که این موضوع خود دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. مثلا در قضیه اعتصاب کامیون داران شهر شیراز دچار کمبود بنزین در جایگاه های سوخت رسانی شد. اما دلیل چه بود؟در یک روز معلومی مصرف بنزین در شهر شیراز 1 میلیون و 700 هزار لیتر هست. اما در روز اعتصاب مصرف بنزین در شیراز به 2 میلیون و 700 هزار لیتر افزایش پیدا کرد که این نشان دهنده فرهنگ غلطی است که در بین ما رواج پیدا کرده که، تا زمزمه کمبود چیزی مطرح می‌شود سریع به آن سمت هجوم می‌آوریم و برای تهیه بیش از حد نیاز که با این نوع رفتار بعضا کشور را دچار مشکل می شود که می بایست حتما اصلاح کنیم.

برای کشتن تو هم قسم شدند سگان

و در مقابل ابلیس خم شدند سگان 

به گوش باش که بانگ یمن شنیدنی است

که ناله های اویس قرنی شنیدنی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها