خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی پایگاه نجمه حوزه حضرت زهرا(س) همدان خبر داد
مسئول فرهنگی اجتماعی پایگاه نجمه حوزه حضرت زهرا(س) همدان از اجرای طرح تابستانی پایگاه نجمه در راستای پرکردن اوقات فراغت جوان و نوجوان شهر جورقان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۰۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

اجرای طرح تابستانی پایگاه نجمه شهر جورقانلیلا انصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح تابستانی پایگاه نجمه در راستای پرکردن اوقات فراغت جوان و نوجوان شهر جورقان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل کلاس‌های آموزشی در زمینه حفظ مفاهیم، تجوید، هلال احمر، آمادگی جسمانی، کامپیوتر، خیاطی، گلدوزی و... است.

مسئول فرهنگی اجتماعی پایگاه نجمه حوزه حضرت زهرا(س) همدان تصریح کرد: زمان ثبت‌نام در این کلاس‌های آموزشی از 7 تیر ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 12 است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به قشر جوان نوجوان جامعه گفت: مقطع نوجوانی مقطع حساسی است و اگر به نوجوان توجه خاصی نشود، ممکن است فرد با انتخاب نادرست وارد مسیر اشتباه شود.

انصاری عنوان کرد: هدف از برگزاری طرح تابستانی تقویت حلقه‌های صالحین در مقاطع سنین مختلف، ایجاد موقعیت خوب دلنشین برای جذب بیشتر در دوره‌های عادی و فعال بسیج و بکارگیری پتانسیل نیروهای غیر بسیجی است.

وی با اشاره به پیشگام بودن سپاه و پایگاه در عرصه‌های فرهنگی یادآور شد: آسیب‌شناسی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی پایگاه نجمه و پرکردن کاستی و نواقص نیز از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات