خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب یک مرکز غیر قانونی سقط جنین توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۹۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

پلمب مرکز غیر قانونی سقط جنین در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت:  یک واحد سقط جنین که در قبال دریافت وجه قابل توجه به صورت غیر قانونی اقدام به سقط جنین  می‌کرد در یک اقدام ضربتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات مردمی و شکایات عدیده یک نفر کارشناس مامایی که در زیرزمین منزل خود به صورت غیرقانونی اقدام به سقط جنین می‌کرد در یک اقدام غافلگیرکننده با حکم ورود به منزل دادستانی، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی و با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در بازرسی از منزل نامبرده وسایل سقط جنین کشف و ضبط و محل نیز پلمب شد، افزود: پرونده ایجاد موسسه پزشکی غیر قانونی در تعزیرات حکومتی تشکیل و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص دخالت در امر پزشکی و عمل سقط جنین غیر قانونی و نامشروع در دادگستری پرونده جداگانه‌ای تشکیل و رسیدگی می‌شود.

حسن‌پور عنوان کرد: از مردم عزيز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می کنیم و تقاضا داريم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات