مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع پایوران، بسیجیان وسربازان گفت: شهید بهشتی دارای تیزبینی اجتماعی بود که بسیاری از معاصرانش فاقد آن بودند.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۴۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی ضمن تبریک وتسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت جانگداز شهید آیت الله بهشتی (ره) وشهدای مظلوم هفتم نیر گفت: شهید بهشتی استراتژیست انقلاب وسیره او ناشی از ایدئولوژی اسلام بود.
وی در ادامه عنوان نمود:تیزبینی اجتماعی وروشنگری‌های ایشان بسیار ستودنی است که بسیاری از هم عصران ایشان از این نعمت الهی محروم بودند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با اشاره به مجاهدت‌ها وصبوری‌های این شهید مظلوم تاریخ انقلاب تصریح نمود:بررسی وتدریس سیره، منش واخلاقیات شهید بهشتی بویژه برای قضات بسیاری ضروری است.
وی در پایان گفت: امام راحل‏قدس سره در مظلومیت این شهید بزرگوار انقلاب اسلامی فرمودند:
«اشخاصی بودند که آن قدری که من از آن‌ها می‌شناسم، از ابرار بوده‏اند؛ از اشخاص متعهد بوده‏اند که در رأس آن‌ها مرحوم شهید بهشتی است. ایشان را من بیست سال بیشتر می‌شناختم. مراتب فضل ایشان و مراتب تفکر ایشان و مراتب تعهد ایشان بر من معلوم بود و آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم، شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن، مظلومیت ایشان در این کشور بود. مخالفین انقلاب، افرادی (را) که بیشتر متعهدند، مؤثرتر در انقلابند، آن‌ها را بیشتر مورد هدف قرار داده‏اند. ایشان مورد هدف اجانب و وابستگان به آن‌ها در طول زندگی بود. تهمت‏ها، تهمت‏های ناگوار به ایشان می‌زدند. از آقای بهشتی این‌ها می‌خواستند موجودی ستمکار دیکتاتور معرفی کنند؛ در صورتی که من بیش از بیست سال ایشان را می‌شناختم و بر خلاف آنچه این بیانصاف‏ها در سرتاسر کشور تبلیغ کردند و مرگ بر بهشتی گفتند: من او را یک فرد متعهد، مجتهد، متدین، علاقه‏مند به ملت، علاقه‏مند به اسلام و به درد به خور برای جامعه خود می‌دانستم»
ارسال نظرات