فرمانده حوزه حضرت ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد، هدف دشمن را ناامید کردن ملت دانست و گفت: مومنان نباید هیچگاه از رحمت خداوند نا امید باشند.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۸۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه حضرت ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد در نشست تربیت و تعالی بسیجیان  که در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد برگزار شد، گفت: بر طبق آیه ۵۱ سوره مبارکه غافر مومنان نباید هیچگاه از رحمت خداوند نا امید باشند زیرا خداوند حمایتگر انبیا و همه ی مومنان است.

وی، افزود: هدف دشمن نا امید کردن ملت ایران است که به اذن خدا در نقشه شوم خود موفق نخواهند بود و زمین گیر خواهند شد.

این مقام مسئول، ادامه داد: شهدای زیادی در راه کشور و اسلام جان خود را فدا کرده و شهید شدند و همواره در وصیت نامه های خود مردم را به پیروی از رهبری و ولایت فقیه توصیه می کردند همچون شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان که در وصیت نامه خود آورده: به ولایت فقیه و حقانیت علی قسم، اگر امام خامنه ای را تنها بگذارید در روز قیامت شما را مواخذه می کنم، سلام مرا به امام خامنه ای برسانید و بگویید از تکه تکه شدن در راه شما ابایی ندارم.

فرمانده حوزه حضرت ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد در پایان تصریح کرد: ملت ایران باید با توکل به خدا و کمک ائمه در راه رسیدن به اهداف خود تلاش کند و از افکار منفی و نا امید کننده دشمن ترسی به دل راه ندهند که خدا و نصرت الهی همیشه یاور مومنان است.

گفتنی است: نشست تربیت و تعالی با حضور بسیجیان حوزه حضرت ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه شهرکرد برگزار شد.

 

ارسال نظرات