خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری بی‌بدیل‌ترین نسخه برای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی و اصلاح جامعه است.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۷۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: جامعه ایثارگران به گردن همه‌ی ما حق دارند زیرا به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها امروز ما در آرامش هستیم.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثارگری بی‌بدیل‌ترین نسخه برای اصلاح جامعه است، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه ما شاهد این باشد که کمترین جرم و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد باید فرهنگ فوق در سطح قشرهای مختلف مردم ترویج یابد.
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: ما باید احترام ویژه‌ای به جامعه ایثارگران براساس تکلیف قانونی، شرعی، اخلاقی و ملی قایل باشیم و همه‌ی مسوولان نیز بایستی به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
قدرتی با بیان اینکه افتخار ما خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، افزود: ما پیگیر رفع مشکلات قضایی این قشر معظم جامعه هستیم و هر خدمتی که در توان‌مان باشد به آنها ارایه می‌دهیم.
این مسوول گفت: جامعه ایثارگران بیشترین فایده و کمترین هزینه را برای جامعه دارند و اگر پرونده‌ای در دستگاه قضا دارند، بیشتر حقوقی است.
رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضا تلاش می‌کند تا در حدی که قانون و مقررات اجازه می‌دهد به جامعه ایثارگران کمک کند و مشکلات آنها را برطرف نماید.
وی گفت: قوانین خوبی برای ارایه‌ی امتیازهای مختلف به خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود دارد که بایستی تلاش شود، به نحو درستی اجرا گردد.
قدرتی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در تسهیل رفع مشکلات جامعه ایثارگران افزود: مستقر شدن دفتر حمایت از ایثارگران در دادگستری به منظور ارایه‌ی مشاوره به آنها از جمله این اقدامات است.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها