خبرهای داغ:
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قزوین :
رئیس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هیچ ثبت نامی در خارج از محدوده سکونت دانش آموزان انجام نمی شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۱۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزون، سید رضا طالبی رئیس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارکرد: بدلیل مشخص بودن ظرفیت پذیرش در مدارس، اولویت مهم برای ثبت نام محدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان تعیین شده است و این شیوه ثبت نام بهترین راهکار برای پاسخگویی و جلوگیری از سرگردانی والدین دانش آموزان است.
وی از آغاز بکار ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در این استان خبر داد و افزود: ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در این استان به منظور بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان تشکیل و آماده پاسخ‌گویی به اولیاء دانش آموزان می باشد.
طالبی اظهار کرد: این ستاد در اداره کل و اداره های آموزش و پرورش در نواحی و مناطق تابعه استان تشکیل شده است تا از ابتدای آغاز ثبت نام، بر فرآیند ثبت نام مدارس نظارت داشته و زمینه رسیدگی به درخواست‌ها و سوالات مراجعین و اولیای دانش آموزان نیز فراهم آید.
وی با اشاره به استقرار این ستاد در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات، افزود: همچنین شماره تلفن 33340556-33353021 در مرکز استان آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات و پاسخ‌گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مراجعین و اولیای دانش آموزان در قزوین است .
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 97 آغاز شده است، عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز بعد از اتمام امتحانات نوبت خرداد در سطح مدارس استان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه 97 ادامه دارد .
وی تاکید کرد: مدیران مدارس می‌توانند از فرزندان کارکنان دولت در آموزشگاه‌های نزدیک محل کار یا سکونت آن‌ها با توجه به ظرفیت و ضوابط مربوط ثبت‌نام به عمل آورند.
طالبی خاطر نشان کرد: دریافت شهریه وهزینه تحصیل رسمی، به استثنای وجوه مربوط به بیمه، کتب درسی، شرح سنجش نوآموزان و شناسنامه سلامت، هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی غیر قانونی است.
این مسئول در ادامه بر ضرورت نصب دستورالعمل ثبت نام، آدرس سایت و تقویم سفارش کتب درسی به همراه آدرس و شماره تماس دبیرخانه ستاد نظارت بر ثبت نام در تابلوی اعلانات مدارس تاکید کرد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: لازم است فرآیند ثبت نام در تمامی مدارس از طریق سامانه های مربوطه از جمله سناد و سنجش سلامت انجام شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها