خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه، شهید چمران را مصداق بارز و الگویی شایسته از ولایت مداری عنوان کرد و گفت: با یک اشاره امام(ره)، آمریکا را سه طلاقه کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۷۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان خدمات بسیار ارزنده شهید دکتر چمران در حفظ اسلام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار زمانی که انقلاب را در خطر دید، از اوج شهرت و موقعیت خود در بهترین دانشگاه های آمریکا صرف نظر کرده و با یک اشاره امام(ره)، آمریکا را برای خدمت به انقلاب برای همیشه ترک کرد.

   وی افزود: مسئولان ما باید چنین انسان های فرزانه ای را الگوی عملی خود قرار دهند و بدانندکه مذاکره با آمریکا و استکبار، جز فروش مملکت به اجانب و دوستی با دشمنان انقلاب، ثمره دیگری نداشت و نوعی خروج از ولایت و وطن فروشی است.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به آیاتی از سوره هود تکیه بر ظالمان را تقبیح و بیان کرد: تکیه بر ظالم، ظلم را در جامعه جاری ساخته، قبح گناه را از بین برده و ظالم را بر مظلوم چیره می سازد و ثمره آن محرومیت از نصرت و رحمت الهی و افتادن در آتش دوزخ است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشت و ااظهارداشت: رشد و تعالی کشور و ماندگاری و اعتلای انقلاب، مدیون خون این شهداست.

ارسال نظرات