فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شهید چمران علاوه بر دانشمند و رزمنده بودن یک عارف وارسته بود و خلوص و عرفان او انسان را به تعجب وا می‌داشت.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۱۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید داشتن نگاه معرفتی، بصیرتی و همچنین برخورداری از قدرت بالای علمی و فرهنگی را از مهمترین ویژگی های شهید چمران عنوان کرد.

ترابی در تشریح بیشتر ابعاد شخصیتی این شهید والا مقام گفت: ایشان افزون بر توانایی در عرصه های علمی، دارای وجهه نظامی و شخصیت انقلابی نیز بود. به طور نمونه مدیریت کارآمد دکتر چمران در جریان شکست حصر پاوه یکی از جمله تجربیات موفق وی در کارنامه دلاوری هایش است.

ترابی افزود: امروز همان دانش آموزان تربیت شده این شهید هستند که با مقاومت افتخار و مایه مباحات منطقه هستند.

فرماده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ویژگی های مهم دیگر شهید چمران را مسولیت پذیری، انقلابی گری، تبعیت از ولایت فقیه و داشتن احساس تکلیف برشمرد و تصریح کرد: ایشان با بصیرت و درک والایی که داشت هرجا لازم بود در عرصه ای حضور یابد در اسرع زمان وارد میدان می شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان شهید دکتر مصطفی چمران را عارفی واقعی دانست و بیان داشت: شهید چمران علاوه بر دانشمند و رزمنده بودن یک عارف وارسته بود و خلوص و عرفان او انسان را به تعجب وا می‌دارد و یک سیاستمدار و مدیر و هنرمند هم بود.

ارسال نظرات