خبرهای داغ:
استاندار فارس گفت: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در دیدار با خانواده شهیدان زمانی که سه شهید و چهارجانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، اظهار داشت: زبانم در مقابل ایثارگری و عظمت خانواده های شهدا قاصر است؛ خانواده شهیدان زمانی، مجسمه مقاومت و اسوه صبر و شکیبایی هستند که برای همه جامعه سرمشق و الگو محسوب می شوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که پایداری انقلاب اسلامی به رغم فراز و نشیب های فراوان به برکت خون شهدا و پایداری خانوده های آنان بوده است، گفت: خانواده شهیدان زمانی از جمله کسانی هستند که به رضایت خداوند راضی شده اند و با خدا معامله کرده اند.

مهندس تبادار خطاب به خانواده شهیدان زمانی بیان کرد: اراده و ایستادگی شما از قبل از انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون تغییری نکرده است و با همان اراده، باور و اعتقاد، مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده اید.

وی با تاکید بر این که خانواده های شهدا مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: کسانی که دلداده نظام جمهوری اسلامی هستند و همه چیزشان را برای این نظام داده اند، امروز هم بی تکلف و بی توقع مطالب خود را مطرح می کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: به عنوان خادم مردم استان فارس در مقابل عظمت خانواده شهیدان زمانی احساس کوچکی می کنم و افتخارم این است که توانستم در مقابل عظمت خانواده شهدا خاشع باشم.

مهندس تبادار گفت: یادمان باشد اگر مسئول هستیم و فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم شده است، از برکت مجاهدت و عظمت شهدا و جانبازان بوده، هست و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط فعلی نیاز فراوانی به ایثارگری ها دارد، افزود: کسانی هستند که تلاش می کنند زمینه ناامیدی را برای مردم و حتی مدیران فراهم کنند اما ما باید با توکل بر خدا و بهره گرفتن از خون شهدا و پایداری مادران شهید، امیدوارانه این مسیر را ادامه دهیم.

استاندار فارس اظهارکرد: خانواده شهیدان زمانی از قبل از انقلاب اسلامی مثل پروانه دور شمع انقلاب چرخیده و سوخته اند و همچنان عاشقانه به دور این شمع می گردند تا نورانیت و روشنایی بیشتری را نصیب جامعه و انسانیت کنند.

مهندس تبادار تاکید کرد: به عنوان عضوی از نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمتگذار استان فارس، به وجود خانواده های عزیز شهدا با این شکیبایی و صبر مباهات و افتخار می کنم.

وی در ادامه با تجلیل از مادر شهیدان زمانی از وی به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری یاد کرد.

خانواده شهیدان زمانی در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از استاندار فارس در جهت خدمتگزاری به مردم و تلاش برای پاسداری از راه امام راحل و ترویج پیام شهدا تقدیر و تشکر کردند.

 در پایان این دیدار مهندس تبادار در دفتر یادبود این خانواده دل نوشته برای خانواده شهیدان زمانی که سه شهید و چهار جانباز دفاع مقدس، شهیدان محمدرضا، علیرضا و احمدرضا زمانی و جانبازان غلامرضا، عبدالرضا، محمودرضا و حمیدرضا زمانی را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده اند، نوشت.

 

متن کامل این دل نوشته بدین شرح است:

"خدا را سپاس می دارم امروز مجالی فراهم شد به محضر مادر سه شهید خانواده زمانی برسم و به تمام معنی از کلام این شیر زن به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری و نیز خانواده محترم که تک تک فرزندان هر کدام از یکدیگر مومن تر، معتقدتر و شجاع تر، به معنایی این خانواده را آکنده از رضا دیدم که سخت به خداوند و انقلاب و اسلام پایبند و جلوه ای را در حد اعلا از ایثار، رشادت و گذشت و شهامت را از فرزندان برومند این خانواده به عینه ملاحظه نمودم و سخت تحت تاثیر این فداکاری های باعظمت قرار گرفتم و به این موضوع پی بردم اگر نظام جمهوری اسلامی تاکنون پایدار است، این سرمایه ها باعث و بانی این پایداری است.

خداوند این مادر عزیز و فرزندان برومند ایشان را نگه دارد و شهیدان این خانواده و نیز پدر محترم این خانواده را با اولیاء و شهدای کربلا محشور بگرداند."

 
ارسال نظرات