خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با خانواده باید برای عملیاتی شدن تبدیل به قانون می‌شد اما متأسفانه نسبت به این مسئله کوتاهی شده است.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۰۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان و جوانان  با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان این مجلس در رابطه با طرح‌هایی که در مجلس تحت تأثیر رسوم غربی وجود دارد، اظهار کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم طرح یا لایحه‌ای براساس قوانین غربی در رابطه با خانواده در مجلس مطرح نیست و شاید نظر ایشان در رابطه با مسائلی باشد که در حد صحبت از سوی نمایندگان مجلس مطرح می‌شود یا بی‌توجهی به قوانینی که باید در این رابطه تصویب شود.

وی افزود:‌ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با خانواده باید برای عملیاتی شدن تبدیل به قانون می‌شد اما متأسفانه نسبت به این مسئله کوتاهی شده است.

خدادادی اضافه کرد: برخی قوانین همچون قانون تسهیل ازدواج هم که مصوب مجلس است تنها یک بندش که مربوط به وام ازدواج است با هزار مصیبت برای جوانان اجرایی می‌شود و سایر بندهای آن معطل اجراست. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است تذکر مقام معظم  رهبری به عنوان کردن مسائلی همچون تغییر شرایط اذن پدر در ازدواج دختر یا نظایر آن توسط برخی نمایندگان مجلس باشد، گفت: این صحبت تنها در حد طرحِ مسئله بوده و به عنوان طرح وارد مجلس نشده است. 

 

ارسال نظرات