معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

مردم در برابر جنگ روانی اقتصادی دشمن هوشیار باشند

در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی، با اشاره به فشار روانی اقتصادی که در جامعه به چشم می‌خورد، گفت: این جنگ روانی اقتصادی را دشمن ایجاد کرده است و متاسفانه توسط برخی از مردم نیز خواسته و یا ناخواسته مورد همراهی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۸۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهانگیری افزود: انتظار داریم مردم استان با سنجش دقیق شرایط اقتصادی کشور ناخواسته در جنگ روانی اقتصادی دشمن قرار نگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که ملت ایران در طول سالیان متمادی با اقتدار در مقابل تمام حربه‌های دشمن ایستاده است، بیان کرد: ما شرایط بسیار سختی را در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن تحمل کرده ایم و این مقاومت و همراهی ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی سوء استفاده برخی از سودجویان از جو روانی ایجاد شده در شرایط فعلی را نیز یادآور شد و اظهارداشت: کسانی که با سوء استفاده از فضای روانی حاکم بر جامه اقدام به احتکار کالا و یا افزایش قیمت‌ها کرده اند بدانند که این اقدام نادرست آن‌ها حرکت در مسیر دشمن است.

جهانگیری خواستار نظارت دقیق بر توزیع کالا‌های اساسی وافزیش احتمالی قیمت‌ها توسط سازمان‌های متولی شد و گفت: سازمان‌های نظارتی باید در شرایط فعلی با قدرت و به شدت با متخلفین برخورد کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها