خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: شاهد هستیم عده‌ای پادوی ترامپ نامه می‌نویسند که با آمریکا مذاکره کنیم نمی‌دانیم چنین افرادی جاهل، عامد یا مزدورند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با توصیه خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ترک گناه بهترین و والاترین تقوا است اگر به بهانه شادی آفرینی گناه در جامعه ترویج شود دیگر در چنین جامعه‌ای موفقیت نیست.

وی با بیان اینکه دین اسلام ابدی است و محدود به زمان خاصی نیست گفت: عده‌ای خود را مدعی در دین اعلام می‌کنند، ولی در عمل از دین فاصله دارند که نمونه آن در قرآن یهودیان عنوان شده است متاسفانه یهودیان نخواستند بپذیرند که بعد حضرت موسی، حضرت عیسی و پس از ایشان حضرت ختمی مرتبت حضرت رسول (ص) خواهد آمد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: آیا به عنوان مسلمان ترک معاصی، فاصله گیری از ربا و ... را انجام می‌دهیم و به صورت عملی مطیع دین مبین اسلام هستیم جامعه ما باید جامعه عملی اسلام باشد نه شعاری.

وی با اشاره به بیانات ناصحانه آیت‌الله مهدوی در خطبه‌های چند هفته پیش، گفت: خیلی متأسف شدیم که در مقابل صحبت‌های نصیحت‌گونه آیت‌الله مهدوی که شخصیتی متقی، مجتهد و پاک هستند جبهه گیری برخلاف ارزش‌های اسلامی کردند؛ آن‌ها باید توجه داشته باشند رأی مردم درست است، اما رأی خدا چطور؟ اسلام این مملکت را پیروز و ۴۰ سال است ما را در مقابل جبهه استکبار پیروز و سربلند کرده است.

میردامادی با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمنان هستیم، اظهار داشت: اگر مسئولان بخواهند در زمین آن‌ها بازی کنند و پادوی آمریکا و اسرائیل باشند فاجعه است و قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: مسئولان اگر بنا باشد فکر کنند هر عملی دلشان خواست می‌توانند انجام دهند ملت در برابر آن‌ها ساکت نخواهند نشست اینکه از هر گوشه‌‎ای صدا و نوایی بخواهد ارزش اسلامی را زیر سوال ببرد مردم در مقابل هر گونه منحرفی که بخواهد منکرات را در کشور اسلامی و شهیدان علنی انجام دهند خواهند ایستاد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: ما با ورزش مخالف نیستیم، ما هم دعا می‌کنیم این پیروزی‌ها کشورمان در صحنه‌های مختلف همواره وجود داشته باشد، اما امیدواریم چنین صحنه‌هایی که بخواهند این پیروز‌های درخشان را با گناه در هم بیامیزند دیگر تکرار نشود.

وی به جنایت‌های آل‌سعود و سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بدست وهابیون اشاره کرد و گفت: شاهد هستید پول و ریال‌های آل‌سعود یا در ساختن تروریست‌های بی‌رحم داعش هزینه می‌شود یا به آمریکا و انگلیس داده و اسلحه می‌خرند و مردم مظلوم یمن را خاک و خون می‌کشند.

میردامادی شهید آیت‌الله بهشتی را شخصی بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: دشمن درصدد بود تا ریشه‌های انقلاب اسلامی را بخشکاند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی، خاطرنشان کرد: امریکا همیشه در حال دشمنی انقلاب اسلامی بوده است؛ حال شاهد هستیم عده‌ای پادوی ترامپ نامه می‌نویسند که با آمریکا مذاکره کنیم نمی‌دانیم چنین افرادی جاهل، عامد یا مزدورند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خباثت‌ها و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا، گفت: چندسال و هزینه‌های زیادی برای مذاکرات انجام گرفت، ولی نتیجه آن چه شد؛ حال دوباره در مورد مذاکرات با آمریکا سخن به میان می‌آورند.

وی یادآور شد: دشمن موضوع هسته‌ای را بهانه کرده است، آن‌ها می‌خواهند کشوری که می‌خواهد مستقل باشد و روی پای خود بایستد و باج به آمریکا ندهد را به زانو بیاورند؛ کسانی که صحبت مجدد با امریکا را می‌گویند آیا دنبال ذلت ملت ایران هستند؟

میردامادی تصریح کرد: آن‌ها خودشان هزاران کلاهک اتمی داشته باشند، ولی قدرت متعارف موشکی ما را دارای اشکال می‌دانند، اگر توان دفاعی ما نبود آن‌ها هزاران بار کشور ایران را نابود کرده بودند؛ ملت ما محکم جلوی آن‌ها ایستاده و نابودی دشمنان حتمی است.

وی انعطاف و امتیاز دادن به دشمن را اشتباه بزرگ دانست و اظهار داشت: ملتی که خداترس باشد خدا حامی اوست؛ رهبر معظم انقلاب در تمامی سخنان خود به ملت امیدواری می‌دهند و این به دلیل توکلشان بر خداست.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مراقب باشید دشمن با هجمه فرهنگی خودش دین شما را از بین نبرد.

وی با بیان اینکه نباید مسائل کشور به برجام گره زده شود اظهار کرد: البته کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد باید گردنه‌های مشکل را نیز پشت سربگذارد.

میردامادی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد، خطاب به مستکبران عالم گفت: اگر غلطی از آن‌ها سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی تاکید کرد: عزت، سربلندی و اقتدار ما زیر سایه اسلام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها