دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در جمع نماز گزاران مطرح کرد:
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دشمن بدنبال برهم زدن نظم کشور است و شبکه های خارجی با مطرح کردن مسائل کشور و به اصطلاح دلسوزی برای مردم درصدد از بین بردن وحدت هستند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۷۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در میان دو نماز در جمع نماز گزاران در مصلی قدس شهرستان زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای هفت تیر و تبریک هفته قوه قضاییه گفت: به گفته امام امت هیچ کس از تضعیف قوه قضاییه سود نمی‌برد الی دشمنان، همچنین فرمودند: هرجا که قوه قضاییه در اجرای احکام اسلامی و قوانین پافشاری کرد دشمن همانجا تلاش خود را آغاز و متمرکز می‌کند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان در زمینه پرونده‌های وارده به محاکم قضایی و جرم و جنایت، آمار طلاق و آمار زندانیان نسبت به کل کشور در پایین‌ترین رده‌ها قرار دارد.

موحدی راد با اشاره به امنیت حاکم بر استان بیان کرد: آمار سفر‌های نوروزی و تابستانی به سیستان و بلوچستان نسبت به سنوات قبل بسیار افزایش داشته که این نشان دهنده امنیت بسیار خوب در استان است و مسافران بدون هیچ مشکلی به این استان سفر می‌کنند و به شهر خود باز می‌گردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان درباره اتفاقات اخیر ایرانشهر اظهار داشت: نشر اکاذیب جرم است و کسی که دروغی را منتشر کند مجرم است.

وی افزود: نشر اکاذیب چه از طریق رسانه چه از طریق مطبوعات و چه از طریق تریبون‌هایی که در اختیار افراد قرار دارد جرم است و قانون برای آن مجازات تعیین کرده است، زیرا موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و آرامش مردم را از بین می‌برد.

این مسئول اظهارداشت: درموضوع ایرانشهر دستگاه قضایی قبل از طرح این مساله در جامعه ورود و متهم را نیز دستگیر کرده بود، اما مطرح کردن مطالب دروغ در نماز عید به جای شادی و خوشحالی موجب آزردگی مردم شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: در پرونده ایرانشهر سه نفر شاکی وجود دارد که تنها یک نفر از سوی پزشکی قانونی تایید شده است و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده و ۲ متهم دیگر تحت تعقیب هستند.

وی افزود: دشمن بدنبال برهم زدن نظم کشور است و شبکه‌های خارجی با مطرح کردن مسائل کشور و به اصطلاح دلسوزی برای مردم درصدد از بین بردن وحدت هستند

حجت الاسلام موحدی راد اظهار داشت: حکم اعدام در ملاء عام در یکی از کوچه‌های ایرانشهر صادر شده و بعد از تایید قوه قضاییه اجرا خواهد شد که در پی آن همان شبکه‌های خارجی که مدعی دلسوزی برای مردم هستند با اجرای حکم باز دم از حقوق بشر خواهند زد بنابراین مردم باید هوشیار باشند و فریب تبلیغات دشمن را نخورند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: خانمی که در فضای مجازی ۴۶ هزار فالوور دارد و با هدف اعتراض به حادثه ایرانشهر مردم را تشویق به تجمع در مقابل دادگستری زاهدان کرده بود، در یکی از قهوه خانه‌ها هنگامی که با چند نفر دیگر در حال قلیان کشیدن بود دستگیر شد.
ارسال نظرات