مظنونین قتل در دورود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری عاملین قتلی خبر داد که فروردین‌ماه سال جاری فردی را در منطقه انگشته شهرستان دورود به قتل رسانیده و متواری شدند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۱۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران شهرستان دورود اظهار داشت: فروردین‌ماه سال جاری طی یک مورد درگیری در شهر دورود که منجر به قتل یک نفر شد، مظنونین بلافاصله متواری شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، هویت ضاربان شناسایی شد، اما ضارب همراه با شرور سابقه‌دار به یکی از شهرهای غرب استان تهران فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود خاطرنشان کرد: شرور سابقه‌دار و دارای شناسنامه در شهرستان دورود که عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها و شرارت‌ها در سطح این شهرستان بود، نیز در معیت متهم به قتل اقدام به فرار می‌نماید.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های دقیق و علمی پلیس آگاهی، مخفیگاه متهمین متواری که دریکی از شهرستان‌های غرب، استان تهران به‌صورت مخفیانه زندگی می‌‌کردند، شناسایی شد.

قاسمی بیان کرد: پس از 70 روز کار حرفه‌ای، تخصصی و دقیق با اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اختفای قاتلین، در یک عملیات هماهنگ متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس خود در سطح شهر اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم را به هم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات