خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه خبر داد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه گفت: در حال حاضر ۱۷ مبلغ بومی و۱۲مبلغه در سطح شهرستان به صورت رسمی در 11 مسجد شهر و 5 مسجد از مساجد روستا فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۱۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

حجت الاسلام صادق بخشی در گفت و گو با امامی خبرنگار سرخه نیوز؛ به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی گفت: ضرورت تشکیل سازمان تبلیغات به عنوان یک نهاد برآمده از دل انقلاب حضور وفعالیت در عرصه های مختلف خاصه جبهه فرهنگی است؛ از این رو ساماندهی شبکه تبلیغی ووجود اثار فرهنگی قبل و بعد از انقلاب اقتضا میکرد نهادی با نگرش دینی تاسیس گردد که این مهم با ابتکار امام راحل سال ۶۰ رقم خورد واز طرفی انقلاب ما دینی وقرانی است وتاسیس سازمان تبلیغات برای تبلیغ وترویج دین وقران ضرورت ولازم است.

وی افزود: مهمترین اهداف سازمان بر اساس اساسنامه ای که در هفده ماده به تایید مقام معظم رهبری رسیده در ماده هفت هفده وظیفه ترسیم کرده که مهمترین اعزام مبلغ در مناسبتهای ملی ومذهبی وساماندهی شبکه تبلیغی و ساماندهی برنامه های قرآنی و شناسایی و ساماندهی تشکلهای دینی اعم از کانون مداحان و هیأتهای مذهبی و کانونهای فرهنگی تبلیغی مساجد و نظارت و حمایت و هدایت این مجموعه هاست .

رئیس اداره  تبلیغات  اسلامی سرخه، مهمترین فعالیت در سال جدید اداره تبلیغات اسلامی را اعزام مبلغ د ر ایام اعتکاف و ماه رمضان، گردهمایی چهره های قرانی ، اعزام مبلغ متخصص در هفته جوان ، اجرای گفتمانهای دینی در ماه شعبان با موضوع مهدویت ، بزرگداشت ایام سوم، 14 و 15 خردادماه و اجرای محفل انس با قران با حضور قاری بین اللملی بوده که مجموعه اقدامات در 28 مورد در قالب اطلاعیه در منظر مردم در محل نماز جمعه قرار گرفته است.

بخشی عنوان کرد:  در حال حاضر ۱۷ مبلغ بومی و۱۲مبلغه در سطح شهرستان به صورت رسمی در 11 مسجد شهر و 5 مسجد از مساجد روستا فعالیت دارند.

وی بیان کرد: لازمه اثرگذاری برنامه ها توجه به کیفیت برنامه ها واستفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی و رسانه های گروهی و فضای مجازی و تعدد جلسات خاصه با اقشار تأثیر گذار فرهنگی واستفاده از ظرفیت های فرهنگی در شهرستان و شناسایی لایه های پنهانی و مخفی و مؤثر و انقلابی است که میتواند در اثرگذاری امور موثر باشد.

رئیس اداره  تبلیغات  اسلامی سرخه در پایان گفت: از زحمات شما ورسانه فعال واثر گذار شما تقدیر و آرزوی بهروزی وموفقیت روز افزون را دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها