رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت: یکی از طرح‌های بلندمدت این سازمان، طرح نجات کشاورزی کشور است که بسیار مفصل و جامع است و می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات کشور نقش مهم و مؤثری ایفا کند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۹۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار با امام جمعه یزد با اشاره به پیوند سپاه و بسیج با روحانیت انقلابی، گفت: نفس دیدار، وابستگی و پیوستگی بچه‌های بسیج و سپاه به روحانیت، به دوران انقلاب و جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه قاعده کار در بسیج بر موضوع خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است، اضافه کرد: توجه به محلات آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌های بسیج است و در همین رابطه راهکار‌های خوبی در خصوص محلات آسیب‌پذیر در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه‌های جهادی، گشت‌های محله محور و طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اساس برنامه‌های بسیج را بر اثربخش بودن برنامه‌ها و تعیین اولویت‌ها گذاشته‌ایم، اظهار داشت: این طرح مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت و ایشان نام این طرح را اعتلا نام‌گذاری کردند.

سردار غیب‌پرور به طرح‌های ۶ الی ۷ ساله به مانند طرح شهید بهنام محمدی که مکمل طرح صالحین دانش‌آموزی است، اشاره و اضافه کرد: یکی دیگر از طرح‌های بلندمدت، طرح نجات کشاورزی کشور است که طرحی بسیار مفصل و جامع است و می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات کشور نقش مهم و مؤثری ایفا کند.
ارسال نظرات