سرپرست فرمانداری عجب شیر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، با اشاره به برنامه ریزی کلان برای کاهش 25درصدی مصرف مواد مخدر در کشور تا پایان برنامه ششم توسعه گفت: رسیدن به این هدف نیازمند تلاش همگانی و همراهی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۸۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور جمع آوری معتادان و آگاه سازی مردم را رویکرد اصلی در مبارزه با مواد مخدر خواند و افزود: دولت نیز در مبارزه با مواد مخدر اهتمام جدی دارد.
وی بر ضرورت برگزاری منظم و مستمر جلسات این شورا تاکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیراکه بیشتر آسیب ها و جرم های اجتماعی به نوعی با این پدیده در ارتباط است.
اصغرپور با تأکید بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری در امر مبارزه با اعتیاد، خاطرنشان کرد: غالب برنامه‌های تدوین شده در راستای مبارزه و پیشگیری است.
وی همچنین بر ادامه طرح جمع آوری معتادان متجاهر(تابلو) و خرده فروشان از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در شهرستان تاکید کرد.
اصغرپور همچنین خواستار اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان و گفت: نیروی انتظامی با اجرای این طرح مناطق آلوده را برای عرضه کنندگان مواد مخدر ناامن کند.
وی بر اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی جهت پیشگیری و ترک مواد مخدر نیز تاکید کرد و گفت: در این راستا شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها وارد عمل شوند.

ارسال نظرات