خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که اعضای بسیج اساتید دانشگاه های استان به مناسبت سالگرد شهادت، شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید با وی داشتند، وظیفه مسئولان نهاد نمایندگی در دانشگاه ها را تقویت کردن بصیرت سیاسی و دینی اساتید و دانشجویان دانست.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۸۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، دانشگاه ها و دانشجویان در مدیریت -هدایت و وزارت کشور تاثیرگذارند و باید این حرکت را از داخل آغاز کرده و آن را رونق ببخشیم.

وی بحث پژوهش و تحقیق در طرح ها را مهم و ارزشمند ارزیابی و بیان کرد: دانشگاه ها باید به این مساله اهمیت زیادی بدهند بشرطی که از این تحقیق ها بنحو احسن در پیشرفت کشور استفاده شود نه اینکه در آرشیوها و دبیرخانه های دانشگاه خاک بخورند.

حجت الاسلام آل هاشم از دانشجویان -اساتید و مدیران خواست در اسلامی کردن دانشگاه ها تلاش کنند و نیز با حضور جدی خود در طرح های برق و آب که امروزه یکی از مشکلات وزارتخانه هاست آن ها را یاری کنند.

وی اضافه کرد: باید به مسائل دانشگاه اهمیت ویژه ای بدهیم و امید را در دل دانشجویان ایجاد کنیم که پیشرفت کشور و جوانان در گرو همین امید دادن هاست، بنابراین تلاش کنید خود را در دل دانشجو جای دهید تا شما را از صمیم دل پذیرفته و با نگاه معلم و مربی دلسوز به شما تکیه کند.

حجت الاسلام ال هاشم با اشاره به اینکه باید ارتباط دانشگاه ها با حوزه های علمیه را در جهت شکوفایی اقتصاد کشور بیشتر کنیم، افزود: توطئه هایی از جانب دشمن مانند(جنگ روانی -جنگ اقتصادی و تفکر براندازی نظام که در اذهان مردم) ایجاد می کنند و نتیجه آن آشفته بازاری است که مقدمه توطئه های آنان است و مسئولان که باید توجه داشته باشند، ندارند.

امام جمعه تبریز، شهید مصطفی چمران را از بارزترین مجاهدان خستگی ناپذیر در تمامی عرصه های مبارزه علیه دشمن خواند و گفت: زنده نگه داشتن و یاد آوری مجاهدت های شهیدان بنام و گرانقدر و سرداران بزرگ انقلاب اسلامی که در سال های سخت، ایثار و از جان گذشتگی کردند و نیز پرداختن به ابعاد وجود این دلیر مردان برای نسل جدید و جوان جامعه امروز ما ضروری و عبرت آموز است.

ارسال نظرات