مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

رانت، سیستم اداری ما را نابود کرده است

رضوانی گفت: اگریک سری به پارکینگ مجلس شورای اسلامی بزنید خواهید دید که چه تعداد از نمایندگان مجلس از خودروهای خارجی استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۷۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

شکرالله رضوانی، مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از برخی مسئولین و دولتی ها در ایجاد زیرساخت های لازم برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی کشورو نیز سنگ اندازی های برخی از بانک های کشور بر سر تولیدکنندگان و کارآفرینان عنوان کرد: امروز رانت اغلب سیستم های اداری ما را از بین برده است بر همین اساس وقتی برای کار اداری به یک ارگان دولتی مراجعه می کنید و یا برای گرفتن پایان کار مهندسی به شهرداری ها می روید، اغلب یک نفر جای صد نفر را اشغال کرده است.

 رانت سیستم اداری ما را نابود کرده است/پارگینگ مجلس پر از ماشین های خارجی

وی با اشاره به لزوم توجه به استفاده بهینه و کارآمد از انرژی و افزایش بهره وری در ادارات دولتی تصریح کرد:  اتاق بزرگ برای یک کار ساده اداری در نظر گرفته شده که استانداردهای صرفه جویی انرژی و پسماند در نظر گرفته نشده است این درحالی است که در کشورهای خارجی به کسی اجازه نمی دهند تا به راحتی یک آشغال برون بریزند.اما در کشور اگر از پنجره منزل یا محل کار به بیرون نگاه کنید زباله سطح خیابان را گرفته است. بر همین اساس تا زمانی که یک قدرت واحد در کشور ما وجود نداشته باشد نمی توان کاری انجام داد.

مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز  ضمن انتقاد از عدم تطابق گفتار و عمل مسئولین در حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی خاطرنشان کرد: شما اگریک سری به پارکینگ مجلس شورای اسلامی بزنید خواهید دید که چه تعداد از نمایندگان مجلس از خودروهای خارجی استفاده می کنند.البته جای بحث دیگری هم وجود دارد که آیا خودروی ایرانی با قیمت حال حاضر را می توان سوار شد؟

 

ارسال نظرات