خبرهای داغ:
سرهنگ مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با مهندس مجید کافی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان دیدار نمود .
کد خبر: ۹۰۲۸۴۶۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، مرتضی عمو مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با مهندس مجید کافی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان دیدار نمود . به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ، سرهنگ پاسدار عمو مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان به همراه تنی چند از همکاران و مسئولین بسیج مهندسین با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به مهندس مجید کافی زاده و دیگر جهادگران بر همکاری و هم افزایی ناحیه مقاومت بسیج و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای توسعه پایدار بخش کشاورزی و رونق هدفمند تولید و برنامه ریزی به منظور افزایش توان معیشتی کشاورزان در چهار چوب اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی تاکید نمود .
در این دیدار مهندس مجید کافی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ضمن تشکر از حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج و همراه ایشان ، ضمن اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان به بستر های غنی و با ظرفیت بالای تولید و اشتغال در این بخش اشاره نمود و بر تقویت اعتماد به نفس و باورمندی فعالان شریف بخش کشاورزی به منظور خودکفایی در محصولات اساسی و تامین امنیت غذایی کشور تاکید کرد .
وی با ذکر خاطراتی از همکاری و هم افزایی جهاد کشاورزی و سپاه پاسداران طی سالهای دهه اول پس از پیروزی انقلاب خصوصا ایام جنگ تحمیلی تقویت ارتباط کاری و همکاری های اجرایی و عملیاتی به منظور افرایش توان اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی را امری لازم و ضروری دانست  .

ارسال نظرات
پر بیننده ها