خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به ضرورت استفاده از نیروی انسانی کاردان و متخصص در پیشبرد اهداف فرهنگی، پیگیر افزایش آن در دستگاه‌های متولی مانند اداره ارشاد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۳۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

ضرورت استفاده از نیروی انسانی کاردان و متخصص در پیشبرد اهداف فرهنگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در بازدید از بخش‌های مختلف اداره ارشاد اسلامی و کتابخانه آیت الله نهاوندی اظهار داشت: شهرستان نهاوند با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی و وجود افراد دلسوز و دغدغه‌مند این بخش، لیاقت فعالیت‌های بیش از این را دارد.

وی افزود: می‌طلبد متولیان این امر، با فراهم آوردن زیرساخت‌های اساسی و اقدامات ریشه دار و چشمگیر، فضای بهتری را برای گسترش فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر مهیا سازند.

فرماندار نهاوند ابراز داشت: با توجه به ضرورت استفاده از نیروی انسانی کاردان و متخصص در پیشبرد اهداف فرهنگی، پیگیر افزایش آن در دستگاه‌های متولی مانند اداره ارشاد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اداره ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های ذیربط، باید ضمن تعاملات سازنده با یکدیگر، از تمام ظرفیت‌های خود برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند و در این راستا همکاری بخش خصوصی می‌تواند تقویت‌کننده خوبی برای رفع کمبودهای ممکن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات