خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر ما اقتدار نداشتیم امروز حتما تسلیم گزینه های مختلف استکبار شده بودیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا از شعائر اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدحسین سپهر امروز در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا از شعائر اسلامی بوده و خواهد بود.

وی  با بیان اینکه 40 سال از پیروی انقلاب اسلامی می گذرد، افزود: با 40 سال با ایستادگی، مقاومت، تلاش، تحمل سختی‌ها و مشکلات آماده می‌شویم تا برای عبور از پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند وارد عرصه‌های ساخت جامعه و تمدن اسلامی شویم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله دفاع مقدس را انفجار نور دانست و عنوان کرد: درسال 61 در  شرایطی که به دنبال فتح خرمشهر بودیم خیلی‌ها باور نمی‌کردند بتوان با دستان خالی و بدون امکانات بر یک دشمن تجهیز شده در یک  جنگ نابرابر به پیروزی رسید اما امام(ره) فرمود «انقلاب ما انفجار نور بود» و «جنگ ما یک نعمت الهی است» و امروز هم انقلاب ما انفجار نور است.

وی ادامه داد: در جایی که نور وجود دارد یعنی خدا وجود دارد و در جایی که خدا وجود دارد پیروزی وجود دارد و دشمن مغلوب اراده الهی خواهد بود.

سردار سپهر با اشاره به فرموده رهبری یادآور شد: در نهایت حکومت اسلامی را در جهان تشکیل داده و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل خواهیم دارد و این هدف دور نیست.

وی به فتنه‌ها و دشمنی‌های صورت گرفته علیه انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر اشاره و بیان کرد:  فتنه‌های 40 سال گذشته هر کدام از منظری  فتنه و از منظری دیگر انفجار نور بودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیروزی انقلاب و سرنگونی شاه در باور کسی نمی گنجید، گفت: کسی باور نمی کرد این فتنه بزرگ مغلوب اراداه‌های انسان‌های مومن کشور شود اما اینچنین شد.

* جنگ هشت ساله که بر ما تحمیل کردند انفجار نور بود

وی با تاکید اینکه در بیش از سه قرن دولت‌های دنیا با معنویت و مبانی توحیدی و ایمانی مبارزه کردند، افزود: با انقلابی که امام(ره) ایجاد کرد معادلات دشمنان بهم ریخت و انقلاب را به پیروزی رساند که نور منفجر و تلألو پیدا کرد.

سردار سپهر در تشریح دیگر فتنه‌های ایجاد شده علیه انقلاب در طول 40 سال اخیر به  ایجاد پنج کودتا، ترور17هزار نفر، ایجاد تحریم‌ها، غائله‌های قومی و مذهبی، فتنه‌های دولت موقت و فتنه بنی صدر اشاره و تصریح کرد: تمام این فتنه‌ها را پشت سر گذاشتیم که هر کدام از این فتنه‌ها انفجار نور بود چراکه انقلاب این غده‌های چرکین را برای تثبیت انقلاب جراحی می‌کرد.

وی ادامه داد: جنگ هشت ساله که بر ما تحمیل کردند انفجار نور بود که جنگ به دانشگاه و عرصه ساخت امت اسلامی برای  تداوم حرکت تمدنی اسلامی تبدیل شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ به ظاهر ویرانی و مصیبت برای آحاد جامعه بود اما جنگ پیشانی پیروزی، پیشرفت،  تلاش و تربیت انسان‌های جهادی برای نسل‌های بعدی شد که امروز هرچه داریم از ذخیره گنج داریم و هنوز ما و نسل‎های آینده از این گنجینه پر ارزش دفاع مقدس بهره می‌بریم.

وی پذیرش قطعنامه توسط امام(ره) را انفجار نور برای انقلاب دانست و تصریح کرد: پذیرش قطنامه گرچه به اصطلاح امام(ره) جام زهر و به ظاهر ناراحتی و غم بزرگ بود اما خدا به واسطه معامله آبرویی که امام(ره) برای حفظ نظام کرد پیروزی‌های بزرگ نصیب کشور و انقلاب کرد و راه کربلا باز شد.

سردار سپهر تحریم اقتصادی، رحلت امام و انتخاب مقام معظم رهبری و جنگ  تمدن غربی علیه  تمدن اسلام پس از واقعه 11 سپتامبر را نمونه‌هایی از انفجار نور در سال‌های اخیر دانست و بیان کرد: خداوند به واسطه همین جنایتکاران زمینه تشکیل دولت شیعه را در عراق و حاکمیت اسلامی را در افغانستان فراهم کرد که همگی منظری از انفجار نور هستند.

* امروز تمام استکبار هیچ راه‌حلی برای مقابله با هسته مقاومت ندارند

وی با بیان اینکه تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در سراسر جهان طبق فرمان امام(ره) برای مقابله  با آمریکا بود، ابراز داشت:  امام(ره) تشکیل هسته‌های مقاومت حزب االله در سراسر جهان را نسخه شفابخش برای مقابله با استکبار جهانی و آمریکا دانست که امروز هسته‌های مقاومت مردمی در جهان تشکیل شده که به برکت تشکیل این هسته که شهید «حاج حسین همدانی» به رهنمود امام(ره) تشکیل داد پشت 82 کشور غربی، عربی و عبری در جبهه ضد مقاومت به خاک مالیده شد  که می‌تواند در برابر دشمن به هدف برساند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ایجاد جنگ بین تمدنی در تمدن اسلام  توسط دشمنان را منظری از انفجار نور دانست و یادآور شد: مسلمین را به جان یکدیگر انداخته اما به نتیجه نرسیدند و خداوند به ما پیروزی و ظفر داد.

وی افزود: چه کسی باور می‌کرد عربستان قدرتمند با حمایت استکبار جهانی و کشورهای خائن عربی  به مردم دست خالی بدون امکانات و مستضعف یمن حمله و آنها بیش از یک هفته مقاومت کنند.

سردار سپهر اضافه کرد: اگر عربستان می‌دانست به چنین نتیجه‌ای دست خواهد یافت دست به حمله و این غلط راهبردی نمی‌زند و خداوند اینها را احمق آفرید که این کشور وهابیت وابسته به صهیونیست جهانی با امید به پیروزی عملیات را شروع کرد.

وی ادامه داد: امروز برزگترین چالش استکبار جهانی صهیونیست مقاومت هسته انصارالله است که با رهبر ما پیمان مجاهدت بسته و مقتدرانه ایستاده است و امروز تمام استکبار هیچ راه‌حلی برای مقابله با این هسته مقاومت ندارند.

* ایران در حال رشد است و رهبری منطقه را در دست دارد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ایجاد فتنه‌های داخلی در کشور را  منظری از انفجار نور در سال‌های اخیر دانست و تصریح کرد:  فتنه‌های 76، 88 و 96 از منظر جراحی غده‌ها و برداشتن گام‌هایی برای توسعه انقلاب و حرکت تمدنی برای ما فرصت ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم خداوند به واسطه مقاومت و ایستادگی کشور در برابر تهاجم به ظاهر قدرتمند دنیا ظفر و پیروزی نصیب ما کرده چراکه خداوند وعده کرده به مدد صبر مومنان،صبر امام مسلمین، مقاومت، ایستادگی، عدم تبعیت از دشمن،  «نه» به دشمنان گفتن، مسیر حق و امام شهدا را طی کردن، با شهدا میعاد بستن، عده‌ای کم را برعده‌ای کثیر غلبه کرده و راه‌های پیروزی را گشوده خواهیم کرد.

سردار سپهر با بیان اینکه برجام برای انفجار نور خواهد بود، عنوان کرد: درست است که خیلی‌ها در کشور عرضه انجام وظیفه ملی، دینی و مسئولیتی خود را نداشتند و برجام را به سرانجام نرساندند اما بدون شک این سختی‌هایی که برای نظام ما همچون 40 سال اخیر ایجاد کردند، ان‌شاالله خداوند راه‌های پیروزی را پیش روی ما قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه برخی افراد در کشور  تولید بی‌نشاطی، نفرت و ناامیدی می‎کنند، گفت: ما هزاران مشکل در کشور داریم اما صدها میلیون قوت و اقتدار داریم و اگر امروز دشمن یک جنگ هیبریدی همه‌جانبه‌اي را با همه گزینه‌های زیر میزو روی میز و پشت میز در تمام دنیا عليه ايران به راه انداخته از این ضعف دشمن و از اقتدار ما است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر ما اقتدار نداشتیم امروز حتما تسلیم گزینه‌های مختلف استکبار شده بودیم، ادامه داد: وقتی آمریکا می گوید  ایران نیاز به بمب هسته‌ای ندارد و فرهنگ ایران جهان را تسخیر می‌کند و نتانیاهو اینچنین می‌گوید که در جهان  به هر سو می‌نگرم امام خامنه‌ای و امام راحل را می‌بینند که پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده‌اند این نشان از اقتدار ما است.

* بزرگ‌ترین مشکل امروز جامعه ما مشکل فرهنگی است

وی  به اشاره به اظهارات واشنگتن‌پست که در منطقه‌ای که حکومت‌های دیکتاتور سقوط کرده‌اند ایران در حال رشد است و رهبری منطقه را در دست دارد، افزود: آنها به خدای ما باور دارند اما برخی از مسئولین و نهادهای سیاسی و حزبی  ما به  خدا، امام(ره)،  ولی فقیه و به شهدا و ایثارگری‌ها باور ندارند و این یکی از ضعف‌های بزرگی است که شاهد هستیم.

سردار سپهر به  تاکتیک‌های امروز دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره و تهاجم فرهنگی را از مهم‌ترین روش‌های دشمنی عنوان کرد و یادآور شد: امروز مهم ترین مسئله‌ای که دشمن دنبال می‌کند مسئله فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل امروز جامعه ما مشکل فرهنگی است، گفت: مشکل اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد  اما دشمن برای تسلیم کشور به دنبال تغییر باورها و اذهان و رفتار حاکمان، نخبگان و مردم است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن  تنها راه موفقیت نظام سلطه بر جمهوری اسلامی را تهاجم فرهنگی می‌داند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال به فساد کشیدن جامعه است و به وسیله زن، شراب و مواد مخدر می‌خواهد قضیه اندلس را تکرار کند.

وی بر لزوم ورود فرماندهان دیروز دفاع مقدس به عنوان فرماندهی جنگ نرم در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید و عنوان کرد: شما امروز اگر فرمانده گردان نیستید باید فرمانده جبهه‌های فرهنگی باشید چراکه امروز خسارت و شکست ما در این عرصه است.

* ملاک، معیار و مبنای امروز امام جامعه است

سردار سپهر با بیان اینکه امروز جنگ ما با بی‌بصیرت‌ها است،  گفت: دشمن برای براندازی نظام از درون به دنبال افرادی به ظاهر انقلابی است که درعین ستودن امام(ره) در خدمت استکبار و دشمن هستند.

وی با بیان اینکه ملاک، معیار و مبنای امروز امام جامعه است، اضافه کرد: آنها  به گفته خود این عناصر را از خانواده انقلاب و از بین نویسندگان و روحانیون و سیاسیون ناراضی انتخاب می‌کنند و از خانواده انقلاب جدا می‌کنند و در مقابل نظام ایستاده و به قانون اساسی یورش و همه چیزرا حذف و زیر سوال ببرند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی، عدم وحدت و یکپارچگی و ایجاد درگیری‌های حزبی و قومی و مذهبی است، گفت: آنها به دنبال تغییر ماهیت و سرنگونی رژیم فعلی ایران هستند که در این شرایط  آنچنان که رهبر انقلاب فرمودند تنها راه ایستادگی در برابر استکبار و بصیرت عمارگونه و استقامت مالک اشترگونه است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری عنوان می‌کنند هیچ راهی برای حفظ انقلاب جز ایستادگی مقابل آمریکا وجود ندارد و به خواص اهل حق توصیه می‌کند که عرصه جنگ نرم بصیرت عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد که باید همگی خود را برای این عرصه آماده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات