خبرهای داغ:
با حضور سردار سپهر؛

بیست و چهارمین مجمع فرماندهان، مسئولین و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان برگزار شد

بیست و چهارمین مجمع فرماندهان، مسئولین و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۱۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

بیست و چهارمین مجمع فرماندهان، مسئولین و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بیست و چهارمین مجمع فرماندهان، مسئولین و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مسئولین سپاه استان و شهرستان همدان، مسئولین استان، نمایندگان مجلس، پیشکسوتان و مجاهدان عرصه جهادو شهادت، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه بوعلی در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

این مراسم به میزبانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌خصوص قافله سالار شهدای مدافع حرم سردار شهید «حسین همدانی» برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با خیرمقدم گویی به نقش رزمندگان استان همدان در عملیات رمضان اشاره کرد.

در ادامه سردار مظاهری جانشین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان به تشریح نقش رزمندگان استان همدان در عملیات های بیت المقدس و رمضان پرداخت و ان را بسیار بی بدیل و تعیین کننده دانست.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان «فریدی»، «مختاران»، «سماوات»، «دیباج»، مجاهد انقلابی «مرضیه حدیدچی» و جانبازان «حسین نجفی»، «حاج خداداد رجبی»، «معینی‌فر»، پیشکسوت دفاع مقدس «محمد بهشتی‌خواه»، تقدیر شد.

همچنین از «آیت‌الله سیدرضا فاضلیان» و نویسنده نام‌آشنای ادبیات پایداری «حمید حسام» تجلیل به عمل آمد.

پخش نماهنگ با موضوع شهدای والامقام دفاع مقدس، خاطره‌گویی توسط یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس و اجرای گروه سرود در وصف شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات