مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:اقدامات جبهه مقاومت و تحولات منطقه در منبر‌ها توسط روحانیون و طلاب برای مردم باید تشریح شود، چرا که جبهه مقاومت اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۱۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

قدامات جبهه مقاومت در منبر‌های مساجد برای مردم تشریح شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز جمعی از اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی به پاس اقدامات ارزشمند جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه  با فرمانده و مدافع حرم در جبهه مقاومت اسلامی سردار رحیم نوعی اقدم دیدار نموده و رشادت ها و ایثارگریهای مدافعان حرم را پاس داشتند.

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد سیدسیّاح، مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از حضور اساتید، طلاب وروحانیون و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد و از طرف حاضرین در این دیدار به سردار مدافع حرم حاج رحیم نوعی اقدم عرض ادب کرده و خدا قوت گفت.

حجت الاسلام سید محمد سیدسیّاح بیان کرد: دیدار با افراد صالح از کارهای ارزشمند نزد خدای متعال است و ما در دیدار با یادگار هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرمین آل الله عرض خداقوت و شنیدن و یادگیری فرهنگ و ادبیات مقاومت از زبان و کلام این سردار عزیز هستیم.

قدامات جبهه مقاومت در منبر‌های مساجد برای مردم تشریح شود

وی، اظهار داشت: امروز بایستی برنامه ها و اقدامات جبهه مقاومت و تحولات منطقه در منبرها توسط روحانیون و طلاب برای مردم تشریح شود، چرا که جبهه مقاومت اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است و لازم است روحانیون در منبر های مساجد از موضوعات روز و ایثارگری ها این جبهه صحبت کرده و از این مجاهدت ها ملت را آگاه سازند.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های عید سعید فطر، افزود: عده ای که خود خسته اند وانمود می کنند که ملت ایران از مقاومت کردن خسته است و این از عملیات روانی دشمن است.

سید سیاح در اظهار داشت: دوازده شرطی که وزیر امور خارجه آمریکا جلوی کشورمان گذاشته است تا کشورمان را در فشار اقتصادی و روانی قرار دهد و دوباره باب مذاکره ای را باز کنند ودر نهایت ماهیت جمهوری اسلامی را از بین ببرند؛ در عید سعید فطر تعدادی از مرعوبین غرب نامه ای به سران نظام خصوصاًرئیس جمهور نوشتند تا بدون قید و شرط وارد مذاکرات شوند، کسانی که این نامه را امضاء کرده اند افرادی معلوم الحال هستند این افراد پرونده های امنیتی، پناهندگی کشور های متخاصم، و دارای پرونده های قطور اقتصادی هستند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب وروحانیون سپاه حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: ما این افراد را به عنوان مزدور و مأموران فشار روانی می شناسیم و از اینها اعلان برائت می کنیم و پیام ما از این دیدار این است که نه روحانیون و نه مردم و نه رهبر این کشور خسته است و در صورت نیاز در خط مقدم جبهه سوره و ... حاضر خواهیم شد.

قدامات جبهه مقاومت در منبر‌های مساجد برای مردم تشریح شود

قدرت ایران در عرصه نظامی در دنیا بی نظیر است/ فضاهای فرهنگی برای مقابله با دشمنان ایجاد شود

سردار حاج رحیم نوعی اقدم فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس در این دیدار بیان تصریح کرد:  باید ادبیات و گفتمان فرهنگی در کشور تغییر کند تا ملّت نسبت به دشمن آشنایی داشته باشند چرا که دشمن امروز در مرزها و در جنگ روانی کمین کرده است.

مدافع حرم خطاب به روحاینون بیان کرد: دشمن جنگ روانی را علیه ایران و مردم علناً شروع کرده است، لذا طلاب و روحانیون در منبرها و مساجد باید با ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی در مقابل این نقشه های شوم بایستند و مردم را با آگاه سازی از این برنامه های دشمنان از این توطئه ها دور نگه دارند.

وی با اشاره به توان عظیم نظامی ایران افزود: یکی از علت های ورود دشمن به جنگ اقتصادی این است که قدرت ایران در عرصه نظامی در دنیا بی نظیر است و ایران در دنیا تبدیل به یک قدرت شده است و دشمنان تنها راه حل ضربه زدن به کشور را ایجاد مشکلات داخلی و اقتصادی در ایران می دانند.

ارسال نظرات