خبرهای داغ:
آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع خیران استان سمنان در مشهد مقدس گفت: خدمت به خلق سیره عملی، رفتاری و گفتاری ائمه معصومین(ع) بوده است و امروز این سیره در جامعه اسلامی جریان یافته است.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۰۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع خیران استان سمنان در مشهد مقدس اظهار داشت: استان سمنان از گذشته های دور استان خیرین اعم از خیرین سلامت، مسجدساز، مدرسه ساز، بیمارستان ساز و هم اکنون نیز در این جمع مقدس و نورانی خیران زائرساز در مشهد مقدس برای افراد کم درآمد استان سمنان است.

وی با بیان اینکه خیران گمنام در استان سمنان بسیار داریم، گفت: خیرانی در استان داریم که کارهای نیک و خیر در راه خدمت به مردم انجام می دهند که ناشناخته اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان مشارکت در طرح ساخت یک زائرسرا برای افراد کم درآمد استان سمنان در مشهد مقدس را از جمله کارهای نیک، ماندگار و جاودان عنوان کرد و گفت: هر خشتی از این مجموعه که ساخته شود تمامی خیران در آن سهیم و شریک هستند.

آیت الله شاهچراغی مشارکت کردن در کارهای خیر و یاری مستضعفان را توفیقی از جانب خداوند عنوان کرد و گفت: علاوه بر توفیق الهی این حرکت خداپسندانه نیازمند همتی والاست که نصیب هر کسی نمی شود.

وی تأکید کرد: در اسلام سفارش هایی فراوان در باب کمک به مستضعفان و افراد بی بضاعت جامعه شده است و همه ائمه خود، فرزندان، خانواده شان و همه انسانها را توصیه کردند که دست رد بر سینه مستضعفان نزنید و آنها را یاری کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها