مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم‌های فرهنگی و عملیات‌های روانی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و با تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۰۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی قرار دارد /

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ملا احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطباعت اردبیل اظهار داشت: فضای تعامل و همکاری بین صدا و سیما و سایر دستگاه های اجرایی، موسسات، نهادها و بخش های خصوصی بسیار بالا است و در کوتاه مدت این تعامالات قابل مشاهده و لمس خواهد بود.

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی و عملیات های روانی علیه کشور قرار دارد

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم های فرهنگی و عملیات های روانی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد چرا که دشمن قسم خورده است ملت ایران طعم 40 سالگی انقلاب را نچشند و هروز یک فتنه؛ هجمه و توطئه جدید به پا می کند و نظام را در مرحله سقوط قرار می دهند اما صدا و سیما با تولید برنامه های فرهنگی و انقلابی مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است.

وی گفت: امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راغ هدایت کشور و ملت ایران است و برنامه ریزی ها دستگاه های کشور توطئه های دشمنان را با اتکا به رهنمودهای رهبری خسنثی کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: دشمن هر لحظه در حال سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است و میخواهند مردم را با کارهای عوام فریبانه خودشان از شادی و نشاط دور کنند و این کشور را یک کشور بی شور نشاط و افسرده جلوه دهند که اینها هم یک توطئه خطرناک است، اما ملت با بصیرت ایران به نظام و کشورشان اعتماد دارند.

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی قرار دارد /


259 شبکه ماهواره ای و خارجی فارسی زبان در حال فعالیت علیه کشور هستند

وی با اشاره به اینکه امروز 259 شبکه ماهواره ای و خارجی فارسی زبان در حال پخش و علیه جامعه و باورهای دینی کشور فعالیت می کنند، گفت: شبکه های فارسی زبان ماهواره های و معاند نظام با برنامه های عظیم و مختلف با موضوعات کودک، نوجوان و جوانان و خانواده ها تولید می شود که تغییر باورها را به دنبال داشته و ارزشهای کشور و نظام را مورد هدف قرار داده اند.

علی ملا احمدی حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی را رأس برنامه های صدا و سیمای مرکز اردبیل عنوان کرد و افزود: صدا و سیما حامی و معرف محصولات و تولیدات داخلی است اما برای بهتر جلوه دادن محصولات تولیدی استان اردبیل باید برند سازی قوی توسط تولید کنندگان انجام شود تا بتوان این محصولات در سطح ملی و بین المللی به فروش رساند.

برنامه سازی از شاخصه مهم تولید و  توسعه محصولات  در استان اردبیل است/ اردبیل در معرفی خود باید مستمر کار کند

وی برنامه سازی را شاخصه مهم تولید و توسعه محصولات در استان اردبیل دانست و تاکید داشت: همه دستگاه های اجرایی باید دست به دست هم داده تا بتوان برندسازی محصولات و تولیداتی که واقعا با کیفیت هستند را در سطح بین الملل و سطح ملی انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل  افزود: معرفی توانمدی رقابت های استان در حوزه های کشاورزی، صنعت، اقتصاد، معدن و مرزهای استان می تواند تبدیل به یک فرصت خوب و استثنایی شود.

ملا احمدی گفت: اردبیل اگر بخواهد توریستی شود بایستی از نمادین بودن به مستمر بودن تبدیل شود و در همین راستا طرح مطالبات استان در سطح ملی و جهانی در صدا و سیمای مرکز اردبیل به صورت جدی در حال پیگری است و در صدد آن هستیم که به صورت جامع اجرایی شود و هر فرد و شخصی که برای استان قدم های بزرگ و خوبی برداشته و اقدامت خوبی انجام دهد بدون ملاحضه آنها را مطرح خواهیم کرد.

وی  عنوان کرد: تعهد صدا و سیمای اردبیل در حوزه تولید یک هزار و 610 ساعت، در رادیو 4 هزار و 100 ساعت و در رادیوی برون مرزی نیز یک هزار و 260 ساعت است که این برنامه‌ها به صورت اساسی تولید می‌شود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: صدا سیما به همه مراکز شهرستان و روستاها توجه دارد و اینطور نیست که عمده فعالیت و کارها به مرکز شهرستان و خود شهرستان اردبیل پرداخت شود و در تمام روستاها و شهرستان های استان به نسبت شاخصه های معین پرداخت و برنامه هایی خوبی و قابل توجهی تولید و پخش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در شهرستان های استان از اینکه به آن منطقه و شهرستان پرداخت نمی شود و برنامه های صدا و سیما در شهرستان ها عادلانه نیست گله مند هستند، بیان کرد: 48 درصدجمعیت استان در مرکز استان اردبیل تشکیل می دهد که یک آمار بالایی است و برنامه های مهم در استان برگزار می شود اما بسیاری از برنامه های در حال پخش از شهرستان ها و روستاها می باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: فضای نیایش، ایمان و فضای فرهنگی و معنوی در ماه رمضان در مساجد و مصلی های استان بسیار با شکوه بود و صدا و سیمای اردبیل در حوزه سیما 10 عنوان برنامه و بیش از 160 ساعت برنامه فقط در ماه رمضان تولید و پخش کرده است.

صدا و سیما در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی قرار دارد /


فیبر نوری یکی از نیازهای مبرم صدا و سیمای مرکز اردبیل در تولید پخش برنامه ها است

علی ملا احمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: فیبر نوری یکی از نیازهای مبرم برای پخش سریع و با کیفیت برنامه های صدا و سیما در شهر اردبیل است که آن مکان های مورد نیاز و مهمی که برنامه های ملی و مذهبی برگزار می شود فیبر نوری وجود ندارد که صدا و سیمای اردبیل را با مشکلات بالایی مواجه می سازد و باید این امکانات در زیر ساخت ها فراهم گردد چرا که این مسئله از جمله کمبودهای این مرکز است.

وی گفت: صدا و سیمای اردبیل برنامه های مهم در حال تولید و تهیه و ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب است و پیشگامان انقلاب در سطح استانی و در سطح کشوری و ملی در حال تولید است که به زودی پخش خواهد شد.

فیبر نوری یکی از نیازهای مبرم بیان کرد: از جمله برنامه های در حال پخش و در حال تولید مستند و زندگینامه شهدای مدافع حرم استان اردبیل است که چند شهید در حال تکمیل است و پخش گردیده و سایر شهدای عزیز مدافع حرم زندگینامه و مستندشان تا پایان شهرویر 97 تولید و پخش خواهد شد.

 ملا احمدی گفت: در حوزه انیمیش و پویا نمایی سریال شهید مرحمت بالازاده شهید 13 ساله به صورت انیمیشن در ۵۲ قسمت ۱۱ دقیقه ای در اردبیل تولید میشود.

 
گزارش از: سید ساجد یعقوبی

ارسال نظرات