خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید ترکی نهاوند خبر داد

همیاری گروه جهادی شهید ترکی نهاوند در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مسئول گروه جهادی شهید ترکی نهاوند از حضور این گروه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با هدف کمک و همیاری در بازسازی مناطق زلزله زده خبرداد.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

همیاری گروه جهادی شهید ترکی نهاوند در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاهحسین شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت: گروه جهادی شهید ترکی نهاوند، با هفت نفر از جهادگران خود در شهر زلزله‌زده ازگله کرمانشاه حضور یافت تا به مردم آسیب دیده خدمات‌رسانی کند.

وی تصریح کرد: از آنجا که ما در زمان بازسازی و ساخت و ساز در این شهر حضور داشتیم بیشتر فعالیت‌های ما معطوف به عرصه‌های عمرانی و به ویژه ساخت و ساز منازل مسکونی برای مردم زلزله‌زده بود.

مسئول گروه جهادی شهید ترکی نهاوند گفت: گروه ما به مدت یک هفته در شهر ازگله حضور داشت و در این مدت تلاش کردیم که با انجام کارهای چون، کرسی چینی، دیوارچینی  و رنگ آمیزی درب و پنجره و... به مردم در مسیر بازسازی منازل و شهرستان کمک کنیم.

وی بیان کرد: گروه جهادی شهید ترکی به نمایندگی از مردم شهر نهاوند در مناطق زلزله‌زده حضور یافت تا به مردم این مناطق بگوییم که ما تا آخرین لحظه در کنارشان خواهیم بود و  برای بازسازی شهرشان از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات