خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۶۰هسته فرهنگی جوان با یکهزار و ۸۰۰ مخاطب و ۱۱۰بوستان معرفت با ۳هزار و ۳۰۰ مخطب در استان داریم.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۹۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های پرورشی سازمان برای نوجوانان و جوانان شامل برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی، اردوهای درون استانی و برون استانی است.
وی افزود:همچنین تولید نشریات مکتوب و الکترونیکی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های پرورشی است که در سالهای گذشته در این بخش  رتبه های خوبی در سطح کشور کسب کردیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد:
در برنامه های ورزشی متناسب با سازمان در پایگاه های تابستانی ورزش هایی  مانند شنا و کوه پیمایی را دنبال می کنیم.
نظری اضافه کرد:در طرح تابستانی سعی داریم بخشی از نیازهای فکری و معنوی مخاطبان خود را که دانش آموزان هستند، غنی کنیم.
وی عنوان کرد:در حال حاضر ۶۰هسته فرهنگی جوان با یکهزار و ۸۰۰ مخاطب و ۱۱۰بوستان معرفت با ۳هزار و ۳۰۰ مخطب در استان داریم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد:همچنین علاوه بر پایگاه های تابستانی داخل شهر در ۱۶ نقطه از محله های حاشیه نشین شهر پایگاه داریم تا نوجوانان و جوانان بتوانند از ظرفیت های این پایگاه ها استفاده کنند.
نظری گفت:در بحث اوقات فراغت در مجموع به حدود ۶هزار و ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان استان خدمات دهی می کنیم.
وی با بیان اینکه منابع حوزه تخصصی اوقات فراغت در سازمان تبلیغات قرآن و احادیث ایمه اطهار(ع) است، خاطرنشان کرد:مربیان ما که به نوعی کانال ارتباطی بین ما و نوجوانان و جوانان هستند، آموزش های تخصصی دیدند و تعدادی از آنان هم از قم اعزام شدند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد:عموم مخاطبان ما نوجوانان و جوانانی هستند که با مساجد در ارتباط هستند البته به مدارس هم مربی اعزام می کنیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها