خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع فرهنگیان بسیجی کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان، با تاکید بر صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: هدف نظام جمهوری اسلامی حرکت در مسیر عدالتخواهی است.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۸۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: شکل گیری  جبهه مقاومت و حق به عنوان یکی دیگر از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ایستادگی ملت ایران در برابر جبهه استکبار جهانی شده است.

وی ادامه داد: تاریخ بشریت نشان داده که ایستادگی در برابر جبهه شیاطین و استکبار حاصلی جز پیروزی برای ملت های آزاده در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: بر اساس آموزه های اسلامی و قرآنی باید در برابر مظاهر استکبار و استعمار چون آمریکا و ایادی آنان ایستاد و ذره ای عقب نشینی نشود.

وی با بیان اینکه تحقق حاکمیت اسلامی از اهداف دیگر نظام اسلامی است، اظهارداشت: دشمن با اعمال تهدید ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی به ایران اسلامی درصدد نفوذ به ارکان تصمیم ساز کشور بوده تا  آن را مانند برخی کشورهای منطقه به  سیطره خود درآورد.

حجت الاسلام طالعی یادآور شد: دشمن در عرصه اقتصادی با اجرای تحریم ها به زعم خود نقاط قوت نظام اسلامی را از جمله قدرت دفاعی و موشکی ایران را که به حق نیاز اصلی جامعه اقتدار جمهوری اسلامی بوده به عنوان چالش معرفی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه بیان کرد: امروز هدف دشمن ایجاد ناامنی در منطقه و کشور در قالب تحریک اقشار مختلف جامعه با عناوین فریبنده و سوء استفاده از برخی حرکت های معیشتی است.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: با توجه به تهدیدات و توطئه های نرم دشمنان در داخل کشور، هوشیاری آحاد مردم شکست این نقشه های شوم را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات