خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر قرار است سپاه از آسیب‌های اجتماعی محفوظ بماند باید به کلاس‌های عقیدتی بیشتر توجه شود، گفت: در واقع سپاه مانند یک خانواده است انحراف یک نفر از آن باعث انحراف جمع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۷۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

لزوم توجه بیشتر به برگزاری کلاس‌های عقیدتی/ مهمترین دستاورد ماه رمضان مقاومت در برابر گناهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران سپاه استان بیان داشت: ماه رمضان ماه مغفرت و غفران الهی بود که امیدواریم توانسته باشیم از گناهان خود توبه کنیم.

وی با اشاره به حفظ  نتایج معنوی به دست آمده در ماه رمضان گفت: این ماه مانند یک دوره کلاس معنوی و اخلاقی بود که نتایجی برای هر فرد داشته اما آنچه که مهم است حفظ و تقویت این نتایج در طول سال است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: رسیدن به نفس مطمئنه که در آیات پایانی سوره فجر به آن اشاره شده است از شاخصه‌های افراد زاهد است که نمونه بارز آن امام خمینی (ره) بوده که  در وصیت‌نامه سیاسی عبادی خود به آن اشاره کرده است.

وی اظهار داشت: رسیدن به مقام نفس مطمئنه بر اثر مداومت بر ذکر خدا است که مهمترین مصداق ذکر خدا نماز اول وقت است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اگر قرار است سپاه از آسیب‌های اجتماعی محفوظ بماند باید به کلاس‌های عقیدتی بیشتر توجه شود، گفت: در واقع سپاه مانند یک خانواده است انحراف یک نفر از آن باعث انحراف جمع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد این ماه مقاومت در برابر گناه است و همین که انسان با غلبه بر نفس خود می‌تواند حدود 17 ساعت از خوردنی و آشامیدنی پرهیز کند یک نوع تمرین تقوا است.

همچنین در این جلسه سرگرد سیدعلی موسوی تبار به ارائه گزارشی از برنامه‌های عقیدتی ماه رمضان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات