مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز :
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز عفاف و حجاب را زمینه امنیت جامعه خواند و گفت: اجتماع عظیم بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب در روز ۲۱ تیرماه سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۷۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبررگزاری بسیج از کرج ، چگینی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز در نشست هیئت اندیشه ورز که  با هدف برپایی هفته حجاب و عفاف در البرز در سالن جلسات این جمعیت در سپاه استان البرز، برگزار شد، گفت: اجتماع عظیم بانوان در سال های گذشته به مناسبت سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد با عنوان روز ملّی عفاف و حجاب هرساله برگزار می گردد.

 عفاف و حجاب امنیت جامعه را به دنبال دارد

وی با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه بانوان در بسترهای مختلف اجتماعی مطرح کرد: عفاف و حجاب به عنوان یکی از مولفه های انسانی برای یک جامعه سالم و پویا هم برای مردان و هم برای زنان تعریف می شود.

چگینی با تاکید بر اهمیت روز ملی حجاب و عفاف توضیح داد: روز 21 تیرماه ویژه برنامه متنوعی با حضور اجتماع عظیم بانوان استان و خانواده های آنان در راستای تبیین جایگاه عفاف و حجاب در استان البرز به مرکزیت کلانشهر کرج برپا می شود.

این کارشناس با تأمل بر ضرورت بسترسازی فرهنگ عفاف و حجاب توضیح داد: فرهنگ عفاف و حجاب با هدف صیانت از خانواده با تبیین باورهای دینی محقق می گردد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان البرز در محور دیگر سخنان خود به واقع کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اجلاسیه بانوان کنگره شهدآئ استان البرز در 22 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها