مشاور مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران:
 مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی را عامل خودکفایی ایران در تولید بنزین برشمرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۶۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام علی عسکری صبح پنجشنبه در بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با حضور در مسجد نوساز این پالایشگاه پس برگزاری نماز جماعت در سخنانی عنوان کرد: به مدار تولید رسیدن پروژه عظیم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و خودکفایی ایران در تولید بنزین بیانگر مدیریت جهادی مدیران این مجموعه و تلاش شبانه روزی کارکنان این پالایشگاه است.

وی ادامه داد: تعهد و تخصص در کنار یکدیگر در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به کار گرفته شد تا این پالایشگاه موجب جلوگیری از صادرات مواد خام نفتی و تبدیل آن به فرآورده های با ارزش تر شود که خدمتی بزرگ محسوب می شود.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: فاز دوم این پالایشگاه ظرف چند روز آینده توسط دکتر روحانی رئیس جمهور محترم افتتاح می شود که باهمت جهادگران و مهندسان متعهد وزارت نفت، شرایط صادرات بنزین یورو ۴ از ایران را فراهم می کند.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: افتتاح فاز دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پاسخ عملی به سران استکبار و تحریم کنندگان جمهوری اسلامی ایران است تا بدانند این ملت با تکیه بر توانمندی متخصصان داخلی خود به دستاوردهای بزرگی رسیده است و تحریم ها نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند.

رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پایان از تلاش های مهندس دادور مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به دلیل ساخت مسجد النبی(ص) در مجموعه ۷۰۰ هکتاری این پالایشگاه تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 4326593
ارسال نظرات